پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:37:19 - پنجشنبه 24 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در جمع خبرنگاران عنوان شد
تاکید رئیس کل دادگستری کرمان بر توجه شرکت های معدنی به مسئولیت های اجتماعی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسئولیت های اجتماعی برای جبران خسارت های ناشی از فعالیت های صنعتی و معدنی پیش بینی شده و این اقدامات باید توسعه یافته و مختص به یک منطقه نباشد.

به گزارش دانشجو آزاد:حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ۲۴ آذرماه در جمع اصحاب رسانه در سیرجان با اشاره به بازدید انجام شده از مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر اظهار کرد: در این مجموعه خط تولید کاملی از اکتشاف تا تولید فولاد دیده شده که ظرفیت های جدید اشتغال، ارزآوری و … را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان کرمان حمایت کامل حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی را در برنامه دارد، افزود: نظارت بر حفظ حقوق شهروندی از شاخص های اصلی دور دوم سفرهای شهرستانی مقامات قضایی استان کرمان است.

بنابراین گزارش، حمیدی با اشاره به بررسی عملکرد کارکنان اداری و قضایی شهرستان سیرجان، از زحمات همکاران اداری و قضایی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: سیرجان یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک در استان کرمان است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نرخ رسیدگی ۱۰۱ درصدی در حوزه قضایی سیرجان را مورد اشاره قرار داد و گفت: میزان صلح و سازش در پرونده های سیرجان ۴۱ درصد است و انتطار می رود این آمار تا پایان سال به ۵۰ درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه ملاقات مردمی مسئولان قضایی با ۸۰ نفر از مردم سیرجان از دیگر برنامه های سفر دو روزه به این شهرستان بوده، افزود: در این بازدیدها، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات مردم صادر شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi