پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:24:17 - چهارشنبه 26 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاسیس مرکز تحقیقات پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با تاسیس مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان موافقت کرد.

 به گزارش دانشجو آزاد:  به استناد رأی صادره در دویست و نودمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۶ با تأسیس مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه توسط دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موافقت قطعی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مصاحبه‌ای با اعلام این خبر، گفت: توسعه و بکار گیری دانش بشری در زمینه علم و فناوری پرستاری، تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه پرستاری
توسعه و ارتقای کمی و کیفی آموزش‌های پژوهش محور و فناورانه از اهداف تأسیس مرکز تحقیقات پرستاری است.

عابدین ایرانپور افزود: مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه در سال ۱۳۹۵ موفق به اخذ موافقت اصولی شد و با همت و پشتکار قابل تقدیر پژوهشگران این حوزه بویژه اعضای هیأت علمی دانشکده پرستاری و مامایی رازی در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مجوز موافقت قطعی شد.

وی کسب این موفقیت را حاصل همراهی رئیس دانشگاه، پشتکار و فعالیت‌های مستمر رئیس مرکز، اعضای هیأت مؤسس، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشکده، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برشمرد.

وی ادامه داد: با تلاش گروهی و انجام فعالیت‌های با کیفیت این حوزه شاهد انجام تحقیقات جامعه محور مرتبط با این مرکز باشیم تا بتوانیم از طریق انجام پروژه‌های مورد نیاز در پیشبرد اهداف عالی کشور مطابق با برنامه هفتم توسعه کشور گام برداریم.

انتعای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi