پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:43:21 - یکشنبه 28 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حمایت از مردم مظلوم غزه
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حمایت از مردم مظلوم غزه، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دانشجو آزاد:  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حمایت از مردم مظلوم غزه، و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ
عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا
خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا

پس هنگامى که وعدۀ عذاب و انتقام ما به کیفرنخستین فسادانگیزى و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکارگر و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما را نیز جستجو کنند؛ و این
وعدهٔ انتقام خدا حتمی است.
-اسرا|۵

همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند فرآیند افول رژیم کودک کش صهیون شروع شده است و بدون توقف و وقفه ادامه دارد و این رژیم ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید و هر روز که میگذرد این غده سرطانی در حال نزدیک شدن به نابودی است و نفس‌های اخر خود را میکشد.

جوانان غیور فلسطینی این آیه را به جهانیان دوباره یاداوری کردند
(چه بسیار شده که گروهی اندک به یاری خدا بر سپاهی بسیار غالب امده اند و خدا با صابران است.)

رژیمی که هیچ گاه داشتن بمب اتم را انکار نکرده است و به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز بوده است و همیشه ادعای قدرت برتر منطقه را داشته است و رویای نیل تا فرات را در سر می‌پرورانده با اجرای عملیات طوفان الاقصی، شهرک نشینانش در حال فرار به بیابان بودند و فرودگاه‌های آن‌ها مملو از جمعیتی شد که در حال فرار هستند و باقی از ترس موشک‌ها و راکت‌های مقاومت در پناهگاه‌ها به سر میبرند.

آری روزگاری با مجهز‌ترین سلاح‌ها در برابر جوانان فلسطینی که تنها سلاحشان سنگ بود به غارت می‌پرداختند حالا هم باید بهای ۷۶ سال غصب سرزمین را بدهند.

ضمن اعلام محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه، حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام می‌نماییم و تاکید می‌کنیم.‌ای امت مسلمان در این برهه که خواهران و برادران غیور فلسطینی ما در حال مبازره برای بازپس گیری سرزمین غصب شده خود هستند، تنها رمز پیروزی نهایی اتحاد ما مسلمانان است و بی تفاوتی نسبت به این قضیه خود به معنای چراغ سبز نشان دادن و تنفس مصنوعی به دشمنی است که مرگ آن نزدیک شده و حتمی است.

امیدواریم که در قضیه فلسطین شاهد اتحاد جمعی و کامل مسلمانان باشیم و فراموش نکنیم که قدس قبله اول مسلمین بوده است و این جهود کینه‌ای چند هزار ساله از زمان پیامبر دارند و هیچ گاه خیر خواه کشور‌های منطقه نبوده و نیستند و قطعا اگر می‌توانستند تمام کشور‌های منطقه را تجزیه می‌کردند تلاش هم کردند، ولی به اذن الهی و قدرت محور مقاومت به رهبری ایران و رشادت‌های شهید عزیز و سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

همچنین پیامی است به کشور‌های مسلمانی که در فکر عادی سازی روابط با این رژیم در حال مرگ هستند که در واقع شرط بندی روی اسب بازنده است و قطعا متوجه اشتباه خود شده اند.

ملت بزرگ ایران بار دیگر حمایت تمام قد خود را از شما برادران و خواهران فلسطینی بیان میکند و تا نابودی کامل این غده سرطانی و حذف کامل آن از نقشه منطقه پشتیبان تمام قد شما خواهد بود.

هر چقدر هم دشمن مجهز به سلاح‌های پیشرفته باشد شما سلاحی دارید که هزار برابر بهتر از تمام سلاح‌ها است و آن ایمان است، ایمان به وعده قطعی خداوند که فرمود:
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم﴿۷﴾‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

به توفیق الهی شاهد نماز جماعت امت اسلامی در مسجد الاقصی به امامت رهبر عزیزمان باشیم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi