پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:50:04 - سه شنبه 28 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت ۲۴ مرداد اولین سالگرد استقرار دولت یازدهم
تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از اوراق زرین و حوادث درخشان و افتخار آمیز و ماندگار است.

۲۴ مرداد اولین سالگرد استقرار دولت یازدهم

۲۶ مرداد سالروز اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گرامی باد.

تاریخ انقلا ب اسلامی ایران مملو از اوراق زرین و حوادث درخشان و افتخار آمیز و ماندگار است.۲۶ مرداد یکی از این قطعات درخشان و افتخار آفرین است.روزی که فرزندان جند الله و یاوران روح الله و پیروان ولایت بعد از سالیان طولانی و ملال آور و مقاومت و پایداری در زندان های بعثی عراق و به عشق امام و دیار اسلامی خود با افتخار به میهن اسلامی باز گشتند و اسوه ای از صبر و مقاومت و ایستادگی و پایداری را برای جامعه بویژه نسل جوان به یادگار گذاشتند و آرزوی یک ناله و آخ را بر دل بعثیان باقی گذاشتند.

در کنار دوران افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس،هشت سال مقاومت و صبر و ایثارگری و نمونه ای از مجاهدت برای ملتها.قطعه دیگری از این تاریخ این روزها فرا میرسد یعنی ۲۸مرداد ،سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد سال ۳۲ یادگاری از جنایتهای استکبار جهانی و غفلت،ندانم کاری و یا خود باختگی و خود شیفتگی لیبرالها که ثمره عمری مبارزه و مقاومت ملت در ملی شدن صنعت نفت و تشکیل دولتی ملی را بر پای کودتای ننگین زاهدی قربانی کردند.

کودتای ننگین که علیرغم پیش بینی و هشدار هوشمندانه ی مرحوم آیت الله کاشانی و بی توجهی توام با غرور دکتر مصدق صورت گرفت و برای یک دوره ۲۵ساله زور و اختناق و غارت  و چپاول بر مملکت حاکم شد تا در نهایت در بهمن خونین ۵۷ و در سایه ی مجاهدات فراوان تحت زعامت امام راحل درخت نوپای انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امروز در اولین سالروز استقرار دولت یازدهم به برکت نظام سیاسی،مردم سالاری دینی و رای آگاهانه ملت ایران قرار داریم.

دولت مردان فعلی جمهوری اسلامی در صدرآنان ریاست محترم جمهوری باید بدانند که این توفیق خدمت گزاری به پاس خون صدها هزار شهید،جانباز،مجروح ومعلول وآزاده وایثار تحت لوای ولایت فقیه بدست آنان رسیده که ارزش واعتباربسیارگرانبهایی دارد وجادارد که ازهمه این حوادث تلخ وشیرین عبرت بگیرند ودر ادامه خدمت گزاری بکار ببندند.

باور گسترده که همه ترفیعات حاصله در سایه هدایت های امام راحل ورهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری وایثار ومقاومت وحضور همه جانبه امت دلاور وخانواده معظم شهدا وایثارگران است که باید پاسدار وحافظ آن بود.

ازتلخ کامی ها،ناکامیها ومرارتهای سالیان بعد از کودتای ننگین وغفلت عده ای مرعوب دشمن ودلباخته به بیگانه وچشم بدست اجانب عبرت بگیرند وبا توکل بر خدا ورهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری وهمراهی مردم دلاور وتکیه بر داشته های فراوان خودی وداخلی در مسیر حریت وآزادی واستقلال جامعه بسنت جلو حرکت کنند وبدانند که بنابر فرموده مقام معظم رهبری استکبار وبویژه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده وآزموده را آزمودن خطاست.

نکند که بعد از این همه تجربه وعبرت بازهم در سایه خوش بینی ساده اندیشان و خوش باوری گول بخوریم وپنجه های خونین استکبار را از پشت دستکش مخملی غارتگرانه نبینیم وبه وعده های توخالی بیگانه دل خوش باشیم که جوانان،خانواده های شهدا وایثارگران وآیندگان هرگز مارا نخواهند بخشید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi