پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:15:04 - چهارشنبه 25 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره‌مندی ۱۵۰۰ بیمار از خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم منوجان + تصویر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره‌مندی هزار و ۵۰۰ بیمار از خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم منوجان خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد:  رضا فلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قریب به یک هزار و ۵۰۰ نفر در قالب کاروان سلامت در شهرستان منوجان ویزیت و درمان شدند.

وی افزود: در این کاروان سلامت خدمات تخصصی شامل دندانپزشکی، قلب و عروق، جراحی عمومی، پوست و زیبایی، اورولوژی، داخلی، طب سنتی، زنان و زایمان و روانشناس در مناطق محروم شهرستان منوجان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این خدمات در ۶ روستا ارائه شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ نفر از کادر پزشکی و داوطلب در این کاروان سلامت حضور یافته و در درمان بیماران مشارکت داشتند و هزار و ۵۰۰ بیمار در منوجان کرمان ویزیت شدند.

فلاح تصریح کرد: بیماران با مراجعه در بخش‌های مختلف جراحی سرپایی (ختنه) ۴۶ نفر، دندانپزشکی یک هزار نفر، طب سنتی ۵۳ نفر، زنان و زایمان ۴۱ نفر، قلب و عروق ۲۰نفر، متخصص داخلی ۷۶ نفر، پوست و زیبایی ۶۹ نفر، اورولوژی ۷۵ نفر، روانشناس ۵۰ نفر و آموزش بهداشت دهان ۱۳۰ نفر از خدمات مذکور بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi