پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:46:25 - چهارشنبه 3 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بلیت ۳۰۰ هزار تومانی برای اکران خصوصی سلام بمبئی
سلام بمبئی ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که تهیه کننده این فیلم قیمت های بلیت اکران خصوصی برای مردم را اعلام کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نمناک:

قیمت بلیت های اکران خصوصی سلام بمبئی

نشست خبری فیلم «سلام بمبئی»، محصول مشترک ایران و هند با حضور جواد نوروزبیگی تهیه کننده، قربان محمدپور کارگردان و امیدرضا کشتی آرای سرمایه گذار فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

پیش فروش بلیت فیلم سینمایی سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور از سه شنبه دوم آذر ماه آغاز می شود.

محصول مشترک ایران و هند

بازیگران فیلم سلام بمبئی

پیش فروش بلیت های سلام بمبئی در آستانه اکران این فیلم شروع می شود.

تهیه کنندگی این فیلم را جواد نوروزبیگی به عهده دارد. محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری و دیا میرزا در این فیلم حضور دارند. پخش «سلام بمبئی» بر عهده فیلمیران است.

جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم گفت:قربان محمدپور فیلم نامه را در بهمن ۹۴ به من داد و مطالعه کردم و از زمان خواندن فیلم نامه تا کلید زدن کار حدود ۱۰ ماه طول کشید.

وی ادامه داد:هند برای ساخت فیلم دردسر های زیادی داشت، چون ما با فیلمبرداری آن جا آشنا نبودیم و با مسائلی مواجه شدیم و گروه خیلی کم استراحت کرد، ولی خوشبختانه با همه مشکلات فیلم به لحاظ کیفی خوب بود.

نوروزبیگی عنوان کرد:کار مشترک به سینمای ما کمک می کند، تا فیلم ما علاوه بر ایران در جا های دیگر هم اکران شود.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که قیمت های بلیت اکران خصوصی برای مردم ۳۰۰ هزار تومان است، بیان کرد:بلیت ما بر اساس مصوبه به فروش می رسد، اما هر فیلمی مراسمی دارد و مراسم فیلم ما در سالن برج میلاد است و حدود بیست نفر از عوامل از هند می آیند.

سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور

وی ادامه داد:این هزینه ها چیزی حدود یک میلیارد تومان می شود و هر کسی که دوست دارد در این مراسم باشد و با بازیگران فیلم از نزدیک دیدار کنند، می توانند این بلیت را تهیه کرده و به اکران خصوصی بیاید. این اتفاق در گذشته سابقه داشته هم برای شهرزاد و هم در زمان جشنواره فجر این اتفاق افتاد.

نوروز بیگی در خصوص میزان سرمایه گذاری برای ساخت این فیلم عنوان کرد:در زمان تولید ما سرمایه گذاری کردیم، اما قسمتی از هرینه ها را کمپانی هندی بر عهده می گیرد. فیلم ما تا نزدیک عید نوروز اکران خواهد بود و اگر سرگروه هم نداشت در گروه آزاد به اکران خود ادامه خواهد داد، اما دو هفته به خاطر جشنواره فیلم فجر اکران فیلم متوقف خواهد شد.

وی تصریح کرد:ما نظر شورای پروانه نمایش را جلب کردیم اما برنامه ریزی ما در شورای نظارت گیر کرد، می خواستیم که فیلم ما عید اکران شود، اما شرایط مهیا نشد، تا پخش آن به آذر ماه رسید.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi