پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:00:10 - شنبه 5 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه کرمان:
بسیج بیش از ۴۰ سال در خط مقدم خدمت به مردم حضور داشته است
امام جمعه کرمان گفت: بسیج از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم حضور فعالی داشته و در دو جبهه‌های مختلف نرم و سخت در خط مقدم قرار داشته است.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در اجتماع اقتدار بسیجیان استان کرمان که همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین با حضور محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، جمعی از مسئولان ارشد استان و بسیجیان در محل مصلی بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خدا، است و ریشه در صدر اسلام دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی زندگی پویایی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد، گفت: بسیجی که تفکری پویا و پیشرفته دارد، مرکز تجمع اراده‌های در خدمت دین و دیانت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج عصاره توده‌های مردم است، بیان کرد: بسیج کانون و مرکز حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم بوده و آماده و مجهز برای انجام ماموریت در روزهای سخت است.

وی با بیان اینکه بسیج به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب است، ادامه داد: بسیج مکتب محور، عملگرا، تابع ولایت، تکلیف محور، بصیر، دشمن‌شناس و فتنه‌شناس است و در این مسیر دچار خطا نمی‌شود.علیدادی سلیمانی با اشاره به حضور فعال بسیج در دو جبهه نرم و سخت، بیان کرد: بسیج در همه بحران‌ها در خط مقدم خدمت به مردم حضور داشته و در شرایط سخت شیوع کرونا و سیل و زلزله شاهد حضور بسیجیان در کنار دیگر نیروها بودیم.

وی با بیان اینکه بسیج، نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشته است، ادامه داد: تفکر بسیج، در شرایط سخت و بحرانی راه حل بسیاری از مشکلات است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi