پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:04:56 - چهارشنبه 2 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بزرگداشت «شهید جمهور» در دانشگاه شهید باهنر کرمان
مراسم سوگواری به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد:

مراسم سوگواری به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شهید باهنر کرمان همراه با قرائت قرآن و زیارت عاشورا و سوگواری در حسینیه شهدای گمنام و در جوار قبور شهدای گمنام این دانشگاه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدآبادی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر با اشاره به اینکه درست است که هیچ‌کس با پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت طاهرینش قابل‌قیاس نیست؛ اما وقتی قرآن کریم به اقتدار به سنت و سیره نبوی دستور داده یعنی می‌توان در آن مسیر حرکت کرد اگر به اخلاق شهید آیت‌الله رئیسی بنگریم، همچون پیامبر اکرم (ص) مصداق «و انک لعلی خلق عظیم» بود.

وی تصریح کرد: در دشمن‌ستیزی مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار» آنگاه که در مجامع بین‌المللی بدون ذره‌ای ملاحظه و هراس، سینه سپر می‌کرد و از جنایات استکبار و مظلومیت جمهوری اسلامی سخن می‌گفت و در مهربانی و مردم‌داری مصداق آیه شریفه «رحماء بینهم» و اقتداکننده به سیره نبوی بود.

او تاکید کرد: وی خستگی‌ناپذیری و تلاشش مصداق آیه شریفه «فاذا فرغت فانصب» که هر گاه از کاری فارغ می‌شد به کار دیگر می‌پرداخت و در قاموس او استراحت و فراغت معنایی نداشت؛ خدمتگزاری و گره‌گشایی‌اش از کار مردم بزرگ‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی بود.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر با یادآوری این نکته که ما روز‌های بسیار سخت‌تری را در این انقلاب تجربه کردیم ابراز داشت: همان‌گونه که بعد از شهادت شهید رجائی، شهید باهنر، شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولین نظام و بعد از رحلت حضرت امام (ره)، خللی در سد آهنین ملت و نظام به وجود نیامد، اکنون نیز به لطف خدا و با عنایت امام‌زمان ارواحنافداه هیچ خللی به این نظام وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi