پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:55:25 - دوشنبه 7 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مرحله نهایی استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در کرمان
مرحله نهایی استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران امروز، هفتم اسفندماه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد:  و به نقل روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، مرحله نهایی استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران امروز، هفتم اسفندماه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در جریان این برنامه، گفت: مناظره فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها بر مبنای استدلال و منطق است که به تولید دانش و معرفت دانشجو کمک می‌کند. در مناظرات دانشجویی دانشجو سعی می‌کند با اطلاعات دقیق و به روزی که ارائه می‌دهد حاصل مطالعات و اندیشه خود را به سمع و نظر دیگران برساند و دیگران را متقاعد کند.

وی افزود: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان در دی و بهمن‌ماه باحضور ۱۴ تیم از دانشگاه‌های مختلف استان برگزار شد. مرحله استانی که با حضور ۴ تیم برگزار شد، تیم مرصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان به مرحله کشوری مسابقات، که اردیبهشت ماه۱۴۰۳ برگزار می‌گردد معرفی گردید.

بازمانده ضمن تشکر از همکاری دانشگاه‌های استان کرمان با جهاددانشگاهی در برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: ضرورت دارد دانشجویان ابعاد مختلف طرح عقاید و نظرات خود را بیاموزند و با مطالعه و پژوهش، دلایل علمی را بسنجند و اطلاعات خود را گسترش دهند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi