پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:39:24 - دوشنبه 5 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس هیات ورزش های همگانی استان خبر داد
برگزاری سه رویداد ملی با ۷۴۰ ورزشکار در کرمان
رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از برگزاری سه رویداد کشوری با حضور ۷۴۰ ورزشکار در تیرماه به میزبانی استان کرمان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در این رابطه گفت: تیم‌های برتر مینی فوتبال آقایان و داژبال بانوان که از مسابقات استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند مرحله نهایی مسابقاتشان تیرماه سال جاری در کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه کشوری روبیک نیز به میزبانی شهر کرمان در تیرماه برگزار می شود، تصریح کرد: برای اولین بار در کشور مسابقه روبیک بصورت فول آیتم برگزار خواهد شد که ۱۲۵ نفر ورزشکار در ۱۷ آیتم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

امیر جعفری میزبانی ۷۴۰ نفر ورزشکار در یک بازه زمانی را در کرمان‌بی سابقه عنوان کرد و گفت: دریافت مجوز میزبانی مسابقات نشان دهنده اعتماد فدراسیون همگانی کشور و وزارت ورزش و جوانان به هیات ورزش های همگانی استان‌کرمان می باشد.

وی از برگزاری دومین دوره مربیگری اصلاح و شناخت ترکیب بدن با توجه به استقبال علاقمندان خبر داد و گفت: به زودی دوره های مربیگری و کارگاه های آموزشی ورزش روزانه نیز در کرمان برگزار خواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi