پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:06:31 - دوشنبه 18 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری جشنواره ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان
بابک آل طه از برگزاری جشنواره ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمان خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان ضرورت برگزاری جشنواره ملی فرهنگ  اقوام و میراث معنوی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف متجلی ساختن همبستگی و همزبانی ملی در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان« دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفته اقدام به برپایی جشنواره های « صلح و سلام» نموده است.

وی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی کرمان «جشنواره فرهنگ اقوام و میراث معنوی» را برای ارج نهادن به این میراث گرانبها و ایجاد موقعیتی مناسب جهت عرضه، آشنایی و البته تبادل یافته های نوین در دو بخش اجراهای آیینی و برگزاری کارگاه های علمی و تخصصی برگزار می کند.

رییس این جشنواره ادامه داد: همه اقوام ایران در سرزمینی کهن و بلند آوازه در گستره فرهنگی بی بدیل تحت نام یگانه و مقدس ایران، ضمن پایبندی به رفتارهای دینی و قومی خویش در جهت اعتلای هویت ملی ایرانی اسلامی سعی و تلاش می نمایند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مهلت ارسال لوح فشرده آثار به دبیرخانه همایش را تا اول دیماه اعلام کرده و تصریح کرد: اعلام نتایج بازبینی و بررسی اجراهای راه یافته به جشنواره ۲۰ دیماه و زمان برگزاری آن ۱۰ لغایت ۱۲ اسفندماه می باشد.

زمان برگزاری کارگاه های تخصصی و علمی نیز ۱۰ تا ۱۲ اسفندماه اعلام شده است.

شایان ذکر است علاقمندان می توانند به وبسایت همایش به آدرس www.kermanaghvam.ir مراجعه نمایند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi