پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:43:39 - چهارشنبه 13 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت می گیرد؛
برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «شاخصه های انقلابیگری از نگاه رهبری»
برگزاری همایش جوان انقلابی و تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «شاخصه های انقلابیگری از نگاه رهبری»از مهمترین برنامه های دانشگاههای شهرستان بم به مناسبت ایام الله دهه فجر می باشد.

به گزارش “دانشجوآزاد” مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم در رابطه با برنامه‎های بسیج دانشجویی دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجرگفت: برگزاری همایش جوان انقلابی، برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «شاخصه های انقلابیگری از نگاه رهبری» و برگزاری «کرسی آزاد اندیشی» از  مهم‎ترین برنامه‎های دهه فجر در بم هستند.
غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی تیراندازی در خوابگاههای دانشجویی، اعزام گروههای جهادی به روستاهای محروم، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء، حضور حلقه‎های صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های این ایام می باشد.
وی در ادامه بیان کرد: چاپ و انتشار نشریات دانشجویی با محوریت انقلاب اسلامی و دشمن شناسی، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، حضور دانشجویان در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه از برنامه های دیگر بسیج دانشجویی بم در این ایام مبارک است.
مسئول بسیج دانشجویی بم بزرگداشت دهه ی فجر را استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی جریان انقلاب و آرمانهای امام و رهبری به نسل جوان است تا شاهد نسلی پایبند به ارزش ها و آرمان های انقلاب باشیم.
وی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی مهمتر از انقلاب کردن است تصریح کرد: امروز داشتن روحیه انقلابی در بین جوانان و دانشجویان یک اصل مهم است چرا که دشمن به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی در کشور است و در این میدان کارزار داشتن روحیه انقلابیگری و آرمان خواهی است که می تواند سدی محکم و نفوذ ناپذیر را در مقابل دشمن ایجاد کند.
مسئول بسیج دانشجویی بم با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی، شروع دوره جدیدی از ظهور اسلام با رویکرد سیاسی را برای جهان اسلام بوجود آورد و پیروزی برجسته ترین حرکت اسلامی در این دوره، سایر حرکت های اسلامی در جهان اسلام را به تکاپو واداشت.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi