پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:11:19 - چهارشنبه 2 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری استارت آپ ویکند سلامت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
استارت آپ ویکند سلامت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور ۱۲۰ شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش دانشجو آزاد: به اهتمام دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رویداد ملی استارت‌آپ ویکند سلامت جیرفت با هدف ارائه و حمایت از ایده‌های نوآورانه و مبتنی بر کارآفرینی در زمینه سلامت فرد و جامعه جیرفت با حضور ۱۲۰ شرکت کننده برگزار شد.

محور‌های اصلی این رویداد پرستاری (خود مراقبتی، مراقبت از گروه‌های آسیب پذیر، مراقبت در دوران قرنطینه در بیماری‌های واگیر، طب مکمل، پیشگیری، بازتوانی و نوتوانی)، مامایی (سلامت مادرباردار، جنین و نوزاد، بهداشت باروری، دوران یائسگی، سلامت جنسی، پیشگیری، بازتوانی و نوتوانی)، نانو، دیجیتال، هوش مصنوعی، شبیه سازی، بیمارستان‌های مجازی، سلول‌های بنیادی، بیوتکنولوژی، مهندسی ژنتیک، مهندسی بافت (فیزیولوژی و ایمونولوژی در بخش سلامت) صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی بود.

طبق اعلام هیات داوران تیم زخم پوش گستر با ایده پانسمان گیاهی نانویی برای درمان زخم بستر حائز رتبه ایده اول این استارت آپ شناخته شد.

 همچنین تیم هلف متد، با ساخت اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر بازی و پک‌های هدیه پیرامون بلوغ و بحران‌های آن به عنوان ایده برتر دوم معرفی و تیم سینوهه با طراحی نرم افزار هشدار دهنده و کاهنده خطا‌های پرستاری نیز حائز ایده سوم برتر این استارت آپ شناخته و معرفی شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi