پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:19:57 - جمعه 31 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه رودبار جنوب:
برگزاری اردو‌های جهادی دانشجویی اقدام ارزشمندی است/ لزوم افزایش امیدآفرینی در مناطق محروم
فرمانده سپاه شهرستان رودبار جنوب گفت: برگزاری اردو‌های جهادی دانشجویی یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار است که موجب رضایتمندی مردم شده است.

 به گزارش دانشجو آزاد: اسلام حاجب فرمانده سپاه شهرستان رودبار جنوب در بازدید از اردوی گروه جهادی سفیران رهبر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در منطقه روستای چاه بلوچ جنوب استان کرمان، گفت: برگزاری اردو‌های جهادی دانشجویی، یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار است و موجب رضایت‌مندی مردم شده است.

اسلام حاجب افزود: مشارکت و همکاری دانشجویان و طلاب بسیجی در رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار، بسیار مهم و اثربخش است.


او با تجلیل از حضور دانشجویان در اردو‌های جهادی و خدمت رسانی به مردم، گفت: اردو‌های جهادی موجب آبادانی، سازندگی و توسعه مناطق کم برخوردار و امیدآفرینی و رضایتمندی مردم این مناطق می‌شود.


حاجب بیان کرد: حضور شما دانشجویان باعث ترغیب مردم روستا به تشویق نوجوانان به ادامه تحصیل است.


سپس علی پرورش فرماندار رودبار جنوب ضمن تقدیر از تلاش‌های گروه جهادی سفیران رهبر اظهار داشت: ما امروز در جنگ شناختی قرار داریم و از مهم‌ترین کار‌ها همین کار فرهنگی‌ای است که گروه جهادی برای مردم این روستا انجام می‌دهد.


در پایان توحیدی بخشدار رودبار جنوب نیز طی سخنانی نسبت به مطالبه یک دانشجو در مورد رفع مشکلات اهالی این روستا گفت: حتما برای حمل و نقل اهالی روستا و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل طولانی بودن راه، اقدام خواهیم کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi