پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:08:41 - دوشنبه 3 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بخش عمده‌ای از جنگ رسانه‌ای دشمن در حوزه قوه قضائیه است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بخش عمده‌ای از جنگ رسانه‌ای دشمن در حوزه قوه قضائیه است و استفاده از ظرفیت رسانه برای پاسخ به این حملات ضرورت دارد.

 به گزارش دانشجو آزاد: حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در سومین نشست مشاوران رسانه‌ای که با موضوع هم‌اندیشی در ارتباط برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت و ارتقا تصویر رسانه‌ای قوه قضائیه در استان کرمان، با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: امیدواریم به برکت این روز خداوند به همه توفیق خدمتگزاری در تمام به ابعاد به جامعه را بدهد و در زندگی اثرگذار باشیم.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، افزود: امروز ما در حوزه امنیت اهداف نظام مقدس اسلامی را پیش می‌بریم و این امنیت، عزت و اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه همیشه سعی کردیم از ظرفیت رسانه برای کارها و ماموریت‌ها استفاده کنیم و هیچوقت از این مشورت ضرر نکرده‌ایم، ادامه داد: امروز استفاده از رسانه برای تمام بخش‌های کشور یک ضرورت است.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در هفتم تیر امسال به مناسبت هفته قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: ایشان بر رسانه‌ای کردن فعالیت‌های قوه قضائیه تاکید داشتند و فرمودند «این خلأ وجود دارد».

حمیدی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس اسلامی گذاشته است، گفت: بخش عمده‌ای از جنگ رسانه‌ای دشمن علیه کشور در حوزه قوه قضائیه است و متاسفانه بر افکار برخی افراد جامعه نیز اثر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه برای پاسخ دادن به حملات دشمن حتماً باید استفاده شود، افزود: برگزاری جشنواره رسانه و عدالت یک ظرفیت برای تبیین فعالیت‌های قوه قضائیه است و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا این جشنواره با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد به نحو احسن برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه ارتباط با رسانه‌ها باید تقویت شود و این یک اعتقاد قلبی است، بیان کرد: از طرف دیگر قوه قضائیه محرم اسرار مردم است و ما امکان رسانه‌ای کردن اطلاعات خیلی از پرونده‌ها را نداریم.

محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز در این جلسه با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار داشت: امسال چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان همراه با تقدیر از رسانه‌های برتر حوزه قضایی استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سال ۹۵ در استان کرمان کلید خورده است، گفت: هر سال سعی کردیم مشکلات و نواقصی که در برگزاری این جشنواره در دوره‌های قبل وجود داشته را برطرف کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به اینکه آثاری که از ۳۰ مهر ۱۴۰۰ در رسانه‌ها منتشر شده است در این جشنواره پذیرفته می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار تا سی‌ام مهرماه ۱۴۰۲ است و بنا داریم مراسم اختتامیه در دهه مقاومت در کرمان برگزار شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi