پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:52:57 - شنبه 1 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باور عمیق بسیجیان توانست کشور را توانمند سازد
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بردسیر گفت: باور عمیق بسیجیان بود که توانست کشور را توانمند سازد.

علی ایرانمنش، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بردسیر در گفتگو با “دانشجوآزاد“، گفت: بسیج و بسیجی همیشه با ولایت‌پذیری خود توانسته است نقاب از چهره‌ فتنه‌گران بردارد.

وی ادامه داد: امروز ماموریت اصلی بسیج، تربیت جوانان این مرز و بوم است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بردسیر در رابطه با ویژگی‌های بسیج گفت: حقیقا بسیج با روحیه و عقاید پاک و با اخلاص کم نظیر خود از زمان تشکیل تا به امروز نیروی پیشتاز و کارآمدی بوده که نقشه‌های خصمانه دشمن را با بصیرت محو و نابود ساخته است.

ایرانمنش افزود: این عقیده‌ بسیج و بسیجی بود که تن خود را سپری مقابل دشمن قرار داد، تا ذره‌ای از خاک وطنش زیر پای استکبار نرود.

وی در مورد باورهای یک بسیجی نیز گفت: باور عمیق بسیجیان بود که توانست کشور را توانمند سازد، این بصیرت بسیجی بود که با ولایت‌پذیری خود پرده از نقاب دشمن زدود و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ را با تعهد و وفاداری به ولایت فقیه، با حضور موفقش خنثی کند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بردسیر در توصیف دوم آذرماه نیز چنین گفت: دوم آذرماه مظهر آیندنگری بینان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی(ره) است؛ ایشان با آن نگاه ژرف و عالمانه خود که گویی حدیث وحی بیان می‌کرد و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را برابر هجمه‌ها و شبهات مختلف با دستور تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی بیمه کرد تا جوانان این مرز و بوم در دانشگاه و حوزه‌های علمیه با علم و دانش خود تحت سایه بسیج افرادی با تخصص و تعهد تبدیل شوند.

ایرانمنش با اشاره اهداف بسیج دانشجویی شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: دفتر و پایگاه‌های بسیج دانشجویی سعی در تربیت جوانانی متخصص در کانون‌ها و واحدهای این شهرستان دارد و برنامه‌ریزی دقیق در عرصه تربیت جوانان را ماموریت اصلی این سازمان می‌دانست.

ویدر رابطه با برنامه‌های هفته‌ بسیج نیز گفت: برگزاری مسابقات وزرشی (جام فوتسال، کوهنوردی)، بازدید از خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، انتشار ویژه‌نامه هفته بسیج، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در دانشگاه،  ایجاد نشست‌های بصیرتی و نمایشگاه بسیج سازندگی از برنامه بسیج دانشجویی شهرستان بردسیر در این هفته است.

 

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi