پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:05:51 - چهارشنبه 26 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدید معاون استانداری و مدیر کل امور بانوان از دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کرمان
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری به همراه مدیر کل امور بانوان ، جمعی از مدیران کل و فرمانداران و رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه در نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای زنان استان در محل دائمی نمایشگاههای جنوب شرق بازدید به عمل آوردند .

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛ خانم دکتر حسینی مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان ضمن بازدید از غرفه دانشگاه پیام نور ، فعالیتها و دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کرمان را قابل تحسین و شایسته تقدیر و سپاس برشمردند و افزودند : این دانشجویان می توانند الگوهای موفق کارآفرینی باشند و موجب شکوفایی اقتصادی و اشتغال زایی در جامعه شوند و همچنین معرف توسعه یافتگی استان گردند .

ایشان در ادامه ضمن تشکر از حضور پررنگ دانشگاه پیام نور در این نمایشگاه بیان کردند که برای تشویق و ترغیب دیگر جوانان تحصیلکرده به جهاد اقتصادی باید این قبیل دانشجویان را به جامعه معرفی نمود افزودند : این فعالیتها و دستاوردها ان شاءالله زمینه شکوفایی و پیشرفت استان را به ارمغان می آورد .

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور در نمایشگاه و و بازدید از غرفه های دانشگاه پیام نور استان بیان داشت به لطف خدا توجه به مقوله کارآفرینی به طور ویژه در دستورکار امسال دانشگاه قرار دارد.

لازم بذکر است دانشگاه پیام نور استان کرمان با دو غرفه در نمایشگاه و جشنواره دستاورد زنان که به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن برگزار گردیده است شرکت دارد .

اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن برگزار گردیده است شرکت دارد .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi