پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:07:13 - دوشنبه 25 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدیدسردار باقر زاده از دانشگاه جیرفت برای جانمایی تدفین شهدای گمنام
سردار باقر زاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به همراه سردار ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمان از دانشگاه جیرفت جهت جانمایی محل تدفین شهدای گمنام بازدید کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” سردار باقر زاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به همراه سردار ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان کرمان ،جناب سرهنگ محمدی فرمانده سپاه جیرفت و کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ، از دانشگاه جیرفت جهت جانمایی محل تدفین شهدای گمنام بازدید کرد.
سردار باقر زاده در سخنانی کوتاه در جمع دانشجویان و مسئولین دانشگاه گفت :دراواخر ایام فاطمیه سال جاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در این دانشگاه تشییع و خاکسپاری می‌شود.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر فراگیری و توسعه علوم انسانی در دانشگاه‌ها گفت: یادگیری ریاضیات، هندسه، علوم تجربی و فنی به تنهایی کافی نیست و باید در کنار آن به علوم انسانی نیز توجه ویژه شود.
سردار باقرزاده با بیان اینکه دانشگاهها باید به سمت امور مذهبی، دینی و اعتقادی بروند افزود: یکی از وظایف دانشگاهها پرورش عقلانیت و انسانیت در دانشجویان است.
وی گفت :ما نمی‌خواهیم حرم شهدای گمنام صرفا برای خواندن فاتحه باشد بلکه بسترسازی برای کارهای فرهنگی مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد
باقرزاده متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را خودشهدا عنوان کرد و اذعان داشت: خداوند به این شهدا ماموریت داده بعد از شهادت گمنام و سال‌ها در بیابان باشند و حالا بیایند و ماموریت جدید را بر عهده بگیرند
سردار باقر زاده خاطر نشان کرد :بازکاوی نبردها، گذاشتن تلویزیون شهری برای نمایش عکس‌ها و فیلم‌ها، زیباسازی، برگزاری شب‌های خاطره با حضور رزمندگان و سرودن و مستند کردن شعرهای دفاع مقدس از دیگر کارهای فرهنگی در کنار قبور شهدای گمنام است.
سردار سید محمد باقر زاده گفت :امکانات زیربنایی هر چه سریعتر در این مکان مهیا شود تا دانشجویان برای زیارت با مشکل مواجه نباشند.
IMG_20170212_195519.jpg
IMG_20170212_195439.jpg
IMG_20170212_195455.jpg

IMG_20170212_195513.jpg

IMG_20170212_195444.jpg
انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi