پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:55:56 - یکشنبه 19 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازارچه خیریه در پیام‌نور کرمان راه‌اندازی شد
بازارچه خیریه با هدف کمک به کودکان سرطانی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز بازارچه خیریه با هدف کمک به کودکان سرطانی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان راه‌اندازی شد.

محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور کرمان در مراسم افتتاح این بازارچه گفت: راه‌اندازی چنین بازارچه‌های خیریه با هدف کمک به نیازمندان و کودکان سرطانی از کارهای نیکو و حسنه است.

فرهادیان خاطرنشان کرد: همه درآمدهای حاصل از این بازارچه به صورت ۱۰۰ درصد برای کمک و حمایت از کودکان سرطانی هزینه می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان تصریح کرد: حضور دانشجویان در این عمل خداپسندانه موجب همدلی بیشتر با یکدیگر و شادی این کودکان نیازمند می‌شود.

فرهادیان بیان داشت: این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای کمک به کودکان سرطانی، توسط کانون دانشجویی خیریه باران دانشگاه پیام نورمرکز کرمان انجام شده است.

به گزارش فارس، این بازاچه در دو بخش خوراکی، غذایی و صنایع‌دستی با ۲۵ غرفه راه‌اندازی و شامل ۱۹ غرفه غذایی، یک غرفه بازی، یک غرفه خوشنویسی و خطاطی و چهار غرفه صنایع دستی و هنری است.

در مراسم افتتاحیه این بازارچه جمعی از اعضای هئیت علمی، معاونان، مدیران و دانشجویان حضور داشتند این بازارچه توسط فاطمه معین‌الدینی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان افتتاح شد.

همچنین حسین رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از این بازارچه خیریه بازدید کردند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi