پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:42:10 - چهارشنبه 9 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی؛
اینترنت پرسرعت فیبر نوری در کرمان اجرا می شود
شهردار کرمان از انعقاد تفاهمنامه اجرای «FTTH» (رساندن فیبر نوری به منازل) با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد:  سعید شعرباف با بیان اینکه تفاهم‌نامۀ اولیه اجرای «FTTH» (رساندن فیبر نوری به منازل) در استان و شهر کرمان امضا شد، گفت: با این اقدام، گام مهمی برای توسعۀ زیرساخت پهن‌باند در شهر کرمان برداشته شد.

وی افزود: رساندن زیرساخت فیبر نوری به منازل شهروندان کرمانی و زیرساخت‌های اصلی اداری شهر کرمان، تحول بزرگی در حوزۀ کاربردهای شهر هوشمند خواهد بود.

شهردار کرمان ادامه داد: افزایش قابل توجه پهنای باند اینترنت و اینترانت در دسترس شهروندان، بهبود کیفیت ارتباطات سیار و سرویس‌های نوین مخابراتی همچون «voip» و کاهش هزینۀ تمام‌شدۀ داده در سبد خانوار، از مهم‌ترین مزایای این اتفاق زیرساختی در سطح استان و شهر کرمان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، شعرباف با بیان اینکه با کمک شورای اسلامی شهر کرمان و با حذف بروکراسی‌های اداریِ مسیر اجرای این پروژه، در بازه‌ای کمتر از یک سال، این زیرساخت کلیدی با کمک بخش خصوصیِ توانمند، در سطح شهر کرمان پیاده می‌شود، گفت: تا یک سال آینده متقاضیان در شهر کرمان می‌توانند از اینترنت پرسرعت «FTTH» بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین با سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری کرمان و بخش خصوصی در این پروژه، درآمد پایداری نصیب مدیریت شهریِ ادوار آینده خواهد شد.
ایسنا

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi