پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:10:58 - دوشنبه 7 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایران ۳ ، کره ۱ /میزبان هم حریف ایران نشد
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه مرحله دوم هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست کره جنوبی میزبان این رقابت ها شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا، دومین روز رقابت های مرحله پلی آف مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ که از صبح امروز (دوشنبه) در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد، با برگزاری هشت مسابقه پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال ایران که در گروه E با تیم های قطر، کره جنوبی و هند همگروه است امروز در پنجمین دیدار خود در مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ به مصاف کره جنوبی میزبان این رقابت ها رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

ملی پوشان والیبال ایران که در چهار دیدار قبلی خود تیم های قطر، مالدیو، هند و هنگ کنگ را سه بر صفر شکست داده است، در این مسابقه شاگردان پارک کی وون را نیز را سه بر یک شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب میزبان شد اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی دست یافت تا به عنوان تیم صدرنشین گروه E به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار از امیر غفور، عادل غلامی، فرهاد ظریف، میلاد عبادی پور سعید معروف و محمد موسوی به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد.

شهرام محمودی، فرهاد قائمی و آرمین تشکری از دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که با نظر سرمربی به میدان آمدند.

وانگ نیگ از چین و عبداللطیف حمود از عربستان سعودی به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضات دیدار ایران و قطر را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ایران فردا سه شنبه استراحت دارد و روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال بازی های آسیایی اینچئون به مصاف حریف خود می رود.

در دیگر دیدارهای امروز مسابقات والیبال بازی های آسیایی قزاقستان سه بر صفر مالدیو را شکست داد، تایلند سه بر صفر کویت را از پیش رو برداشت، هنگ کنگ سه بر صفر مغلوب چین تایپه شد و ژاپن سه بر صفر چین دیگر مدعی شرق آسیا را شکست داد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi