پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:18:20 - چهارشنبه 15 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایران مقام اول تولید علمی شیمی منطقه را داراست
رییس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران گفت:جمهوری اسلامی ایران در جایگاه اول تولید علم شیمی در منطقه قرار دارد.

به گزارش “دانشجو آزاد” خبرنگار علمی ایرنا، دکتر ˈمحمدرضا امیدخواهˈ روز سه شنبه در اولین جشن دانش آموختگان پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی که همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در این پژوهشگاه برگزار شده بود، افزود:باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که علاوه بر حفظ جایگاه اول تولید علم شیمی در منطقه، رتبه خود را در سطح آسیا و بین الملل نیز ارتقا دهیم.

وی فارغ التحصیلان دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را به خون تازه ای تشبیه کرد که حیات تازه ای به بدنه توان علمی کشور می بخشند.

امیدخواه خطاب به دانش آموختگان پژوهشگاه شیمی گفت: آرامش امروز ما حاصل خون هزاران شهید انقلاب، دوران دفاع مقدس و سالهای پس از آن است و شما هم برای داشتن علم مفید باید شفاف باشید و اجازه دهید که نور وجودی تان که نور الهی است ساطع شود.

وی خاطرنشان کرد:کمک به دیگران یک وظیفه الهی است و بی توجهی به آن به معنای انجام ندادن وظیفه انسانی و خلیفه الهی ماست.

امیدخواه همچنین فارغ التحصیلان دکتری و کارشناسی ارشد پژوهشگاه شیمی را به تواضع و خضوع در برابر مردم دعوت کرد و گفت: علم و دانش بیشتر باید موجب افتادگی و تواضع بیشتر شما شود.

وی به برنامه جدی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برای راه اندازی کانون فارغ التحصیلان در آینده نزدیک اشاره کرد و از دانش آموختگان خواست تا با عضویت در این کانون، ارتباط خود را با یکدیگر و با استادان، کارکنان و دانشجویان این مرکز پژوهشی حفظ کنند.

مراسم جشن دانش آموختگان پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران با حضور دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی و خانواده های آنها، رییس و معاونان و پیشکسوتان این پژوهشگاه برگزار شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi