پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:20:31 - پنجشنبه 10 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پروفسورزاهدی رئیس انجمن سیستم های فازی ایران عنوان کرد:
ایران در سیستم‌های فازی رتبه ۵دنیا را دارد
  پروفسورزاهدی رئیس انجمن سیستم های فازی ایران گفت: ایران در تولیدات، مقالات و انتشارات علمی نظریه #سیستم‌هاۍفازی، رتبه پنجم دنیا را دارد.

به گزارش “دانشجوآزاد”  پروفسورزاهدی رئیس انجمن سیستم های فازی ایران گفت: ایران در تولیدات، مقالات و انتشارات علمی نظریه سیستم‌هاۍفازی، رتبه پنجم دنیا را دارد.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو خبرگزاری دانشجو آزاد ظهر امروز در ششمین کنگره سیستم‌های #فازی و #هوشمند ایران، از برگزاری کارگاه استارت‌آپ در کرمان خبر داد و عنوان کرد: این کارگاه به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌شود و در پی آن است که دانشجویان را از فعالیت‌های صرف نظری کنار بکشد.

نماینده مردم کرمان و راور اضافه کرد: این کارگاه روز جمعه هفته جاری با حضور #فعالان این بخش برگزار می‌شود و #اتاق_بازرگانی مسوولیت آن را بر عهده دارد.

رئیس انجمن سیستم های فازی ایران با بیان اینکه بنیان نظریه سیستم‌های فازی ۲۹ سال قبل در جلسه‌ای به محوریت دکتر ماشین‌چی ریخته شد، گفت: در سال #۶۷، یک گردهمایی ۱۰ نفره برگزار شد، اگر چه این دورهمی جمعیت کمی را در خود داشت اما پربار بوده و بنیان نظریه #سیستم‌هاۍفازی در کشور، در همین جلسه کوچک ریخته شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون می‌بینیم که سیستم فازی پیشرفت کرده و در کنار آن سیستم‌های #هوشمند و بسیاری از سیستم‌های دیگر طراحی و شکل گرفتند و امروز به گونه‌ای است که ایران در تولیدات، مقالات و انتشارات علمی نظریه سیستم‌های فازی، در جهان رتبه پنجم را دارد که باید شکرگزار باشیم که جوانان ما قله‌های بزرگ #علمی را درنوردیده‌اند، این موفقیت مرهون وجود پیشکسوتانی است که آمدند، کار کردند و بعد از آن با حمایت‌های خودشان مسیر را هموار ساختند.

رئیس انجمن سیستم های فازی ایران از انتشار #مجله سیستم‌های فازی ایران گفت و ابراز کرد: این مجله #بالاترین رده علمی #وزارت_علوم را دارا است و سالانه حدود یک‌ هزار #صفحه_مقاله در آن منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: این مجله در #۷_جلد بوده و از تمامی دنیا به آن مقاله ارسال می‌شود، بیش از #۹۰_درصد از مقالات را مجبور هستیم رد کنیم چراکه حجم مقالات ارسالی بسیار بالاست، شاید در آینده آن را واگذار کردیم، زیرا بیش از این در توان ما نیست.

 

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi