پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:14:49 - جمعه 3 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر حماسه دفاع مقدس نبود، ایران جولانگاه داعش بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر حماسه دفاع مقدس نبود، ایران جولانگاه داعش بود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ کمال جوانمرد با اشاره به اینکه رژیم بعثی عراق در۳۱ شهریور ۱۳۵۹ و به منظور برانداختن نهال نوپای انقلاب و با حمایت بالغ بر ۱۰۰ کشور، جنگ نابرابری را بر علیه ایران آغاز کرد افزود: در جنگ تحمیلی هشت ساله مقابل رژیم بعثی، دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک کشورمان را اشغال کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با اشاره به ناکامی دشمن در تصرف کشور، حماسه دفاع مقدس را به عنوان برگ زرینی درکارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: دشمن در جنگ تحمیلی متوجه شد که ایران کشوری نیست که بتوان آن را به صورت نظامی اشغال کرد لذا تاکتیک خود را در مقابله با ایران در قالب جنگ نرم تغییر داد.

استاد نمونه جنگ نرم کشوری، جنگ نرم را کلیه اقدامات دشمن در راستای تغییر نگرش‌ها و سبک زندگی جامعه به منظور تغییر حکومت عنوان کرد و افزود: امروزه جنگ نرم، امتداد جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است و باید در مقابله با آن هشیارانه عمل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر یاد و خاطره دلاورمردان عرصه جنگ تحمیلی و امام راحل را گرامی داشت و تصریح کرد: به منظور آشنایی دانشجویان با رشادت‌های دلاورمردان عرصه جنگ تحمیلی، درس «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» به عنوان یکی از دروس این دانشگاه به دانشجویان ارائه می گردد.

جوانمرد، شهدا را بهترین شاخص و راهنما برای رسیدن به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: اعزام  دانشجویان به اردوی «راهیان نور» از دیگر فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت دلاورمردان عرصه جنگ تحمیلی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، آشنایی با آرمان‌های مقدس شهدای انقلاب، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه‌ی دشمن به منظور تقویت روحیه جهادی و احیای تفکر والای دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: امنیت امروزه کشور، مرهون حماسه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی به فرزندان خانواده های معظم جانبازان و شهدا گفت: امید است آرمان‌های شهدا سرلوحه کار ما قرار گیرد

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi