پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:26:03 - سه شنبه 8 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهمیت حضور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پیامی با اشاره به تأثیر عملکرد اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و حفظ این مفاهیم، از این گروه برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد.

به گزارش دانشجو آزاد: و به نقل از روابط عمومی ارشاد، محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز، هشتم اسفندماه در پیامی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد. متن این دعوتنامه به شرح زیر است:

«حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد. امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

نقش فرهنگ و هنر در زندگی انسان و در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و هنرمندان در برهه‌های مختلف تاریخ بلند آوازه این سرزمین و در دوران انقلاب اسلامی ایران همواره افتخارآفرین بوده‌اند و تأثیر عملکرد آنها نشان از آن دارد که هنرمندان توانسته‌اند در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و حفظ آنها موفق عمل کنند.

اصحاب فرهنگ و هنر در چهار دهه گذشته در رویدادهای مختلف در کنار انقلاب و نظام بوده‌ و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند؛ امروز نیز بار دیگر صحنه نقش‌آفرینی دیگری آماده شده و بر همه ما به‌ویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه واجب است نه تنها به فرمان ولی خود گوش فرا دهیم و پای صندوق‌های رأی حضور یابیم، بلکه باید با روشنگری بیش از پیش موجبات تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

اینجانب از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دیار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که فرمود «دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند»، برای حضور در این رویداد مهم سیاسی و تکلیف الهی دعوت می‌کنم تا با حضور خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کشورمان ثبت کنند».

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi