پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:45:51 - چهارشنبه 2 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تاكيد كرد
اهمیت مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی در انتخابات
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: حضور ما این معنی را به تمام دنیا مخابره می‌کند که مردم حامی نظامی که در حال حاضر است هستند.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام محمدعلی پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مصاحبه ای در خصوص شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: حضور ما در انتخابات نشان می دهد که نظام اسلامی هنوز از پشتوانه و حمایت مردمی برخوردار است زیرا حضور ما این معنی را به تمام دنیا مخابره می کند که مردم حامی نظامی که در حال حاضر است هستند.

وی در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: اگر تبیین شود که تأثیر حضور ما در انتخابات تا چه میزان است ،زیرا بعضی گمان می کنند صرفاً حضور برای انتخاب نماینده و پرکردن یک کرسی در مجلس است در حالی که حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده این است که این حضور در آینده نظام بسیار تأثیرگذار است و اگر تأثیر نداشت دشمن تلاش نمی کرد که ما حضور نداشته باشیم.

حجت الاسلام پورمحی آبادی در رابطه با تأثیر و نقش دانشگاهیان در ترویج حضور مردم در انتخابات گفت:
جامعه نخبگانی دانشگاه به ویژه اساتید می توانند با تبیین مسائل در کلاس درس زمانی را برای پاسخ به شبهات دانشجویی اختصاص دهند زیرا خود این تبیین می تواند در مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی تأثیرگذار باشد.

وی شاخص های فرد اصلح را از دیدگاه خود این چنین بیان کرد: شاخص ها زیاد است اما ملاک و شاخصی که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کرده بسیار مهم است که فرد منتخب تخصص و تعهد داشته باشد و دلسوز مردم باشد تا بتواند برای آنها کاری انجام دهد. رنج کشیده باشد و درد مردم را در مسائل مختلف درک کند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi