پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:23:51 - چهارشنبه 1 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدای کمک نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی دانش آموزان کرمانی به غزه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اهدای کمک نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی توسط دانش آموزان مجتمع پسرانه مهر و رازی در شهر کرمان به مردم مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش دانشجوآزاد:به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد: جمعی از دانش آموزان مجتمع پسرانه مهر و رازی با برپایی بازارچه خیریه و با مشارکت والدین و معلمان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد برای مردم مظلوم غزه جمع آوری کنند.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه به مدت یک هفته در محیط مجتمع آموزشی پسرانه مهر و رازی دایر بوده است، افزود: خوشبختانه این کار بشردوستانه مورد استقبال همه دانش آموزان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مجتمع قرار گرفته است.

فلاح در مراسم اهدای کمک های انسان دوستانه دانش آموزان مجتمع مهر و رازی خاطرنشان کرد: تلاش برای نجات جان و سلامت انسان‌ها و همچنین ایجاد صلح و آرامش از اهداف بسیار مهم جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی اهدایی مردم کشور ایران که توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در صورت امکان و دسترسی به راه‌های ارتباطی امن، درصدد اعزام تیم های درمانی به غزه و فلسطین است.

لازم به ذکر است مراسم اهدای کمک های نقدی دانش آموزان مجتمع پسرانه مهر و رازی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان، رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش کرمان و کارشناس مسئول مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار و کمک های جمع آوری شده به مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اهدا شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi