پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:35:00 - دوشنبه 11 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انقلاب بدون استکبارستیزی بی هویت خواهد ماند
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت : انقلاب بدون استکبارستیزی بی هویت خواهد ماند.

ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و امام راحل (ره) گفت: بحث استکبار ستیزی یکی از مباحث اعتقادی ما است مبنای انقلاب وحرکتی که امام انجام داد برمبنای استکبار ستیزی بوده است که همین عقیده به رونق انقلاب و به پیروزی رسیدن آن منجر شد.

با بیان این که یکی از مهمترین اولویت های پیامبران مبارزه با استکبار وظلم بوده است افزود: همه ائمه و پیامبران اسلام کار ارشاد و هدایت مردم را به عهده داشتند و سعی شان بر این بوده است که انسان ها را به صراط مستقیم راهنمایی کنند، اصلی که انقلاب اسلامی هم بر اساس آن شکل گرفت.

بهروز تشریح کرد: با نگاه به انقلاب اسلامی خواهیم دانست از سال ۴۲ که نهضت امام راحل (ره) شکل گرفته است تا به امروز انقلاب بر مبنای مبارزه با ظلم پیش رفته و تا امروز استکبار به خودی خود جایگاه اش را از دست داده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با تاکید بر این که مبنای انقلاب بر استکبار ستیزی بوده است ادامه داد: اگر بحث استکبار ستیزی را از انقلاب جدا کنیم انقلاب هویت خود را از دست خواهد داد.

وی افزود: در دهه ی ۶۰ استکبار ستیزی به دست نظام جمهوری اسلامی بوده است ، اکنون این جبهه توسعه پیدا کرده و مبارزه با ظلم، استعمار غرب و چپاول جهان سوم جزء الویت های تمام ملل قرار گرفته است.

بهروز بیان داشت: جبهه ی مبارزه با ظلم بر اساس تفکرات امام (ره) شکل گرفته که برگرفته از قیام عاشورا و مکتب انبیاء و معصومین است و بارزترین این نهضت ها، نهضت استکبار ستیزی امام حسین (ع) است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان این که جبهه استکبار ستیزی یک جبهه محکم و دارای مبنای اعتقادی است تبیین کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی است ، برای اینکه مبارزه با استکبار ادامه پیدا کند باید هزینه بپردازیم و کسانی که در این جبهه قرار ندارند قطعا در جبهه شیطان هستند.

وی ادامه داد: چهره استکبار چهره منفوری است هر چند که بزک شده باشد و باتوجه به اینکه استکبار با با تمام قوا به مبارزه با حق آمده است؛ حق هم باید هر آنچه را که در توان دارد در مبارزه با استکبار هزینه کند.

ناصر بهروز با اشاره به لزوم هوشیاری جوانان در این شرایط اظهار داشت: امروزه جوانان و مردم متدین ما باید هوشیار باشند چون عده ای می خواهند چهره استکبار را به صورت بزک کرده نشان بدهند، اما استکبار در هر حالت استکبار است و آمریکا و اسرائیل حامیان اصلی آن بوده؛ پس هوشیاری لازم است تا چهره آن ها ما را فریب ندهد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان تصریح کرد: پایبندی به فرهنگ و اعتقادات اسلامی قطعا جلوی نفوذ استکبار را خواهد گرفت، زیرا دشمن ایمان جوانان را نشانه گرفته تا در ایران سلامی رخنه کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi