پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:05:32 - پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انعقاد تفاهمنامه همکاری بین میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد کرمان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان کرمان گفت: تفاهمنامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و میراث‌فرهنگی کرمان منعقد شد.

به گزارش دانشجو آزاد:  فریدون فعالی امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در نشست با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان برای اجرای طرح‌های مرمتی نیاز به پشتوانه مطالعاتی و همچنین پژوهش‌های علمی دارد که در این زمینه دانشگاه آزاد می‌تواند کمک زیادی به این اداره‌کل کند.

او افزود: در خصوص مرمت یک بنای تاریخی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری نگاه علمی دانشگاهیان و نگاه تخصصی میراث‌فرهنگی بسیار متفاوت است که باید این نگاه‌ها همسو شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان کرمان به انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه باهنر و و نتایج مطلوب آن در حوزه میراث‌فرهنگی اشاره کرد و گفت: انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه آزاد کرمان نیز با هدف استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود طرفین برای ارتقاء سطح همکاری دوجانبه، صیانت از آثار ارزشمند فرهنگی، تاریخی، طبیعی و معنوی، استفاده از توانایی‌های جامعه دانشگاهی و همچنین ارتباط و تبادل امکانات و اطلاعات علمی و پژوهشی است.

فعالی از ایجاد ارتباطات علمی از طریق دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های علمی، تحقیقاتی مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دانشجویی از دیگر مواردیست که در تفاهمنامه مذکور آورده شده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi