پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:27:24 - یکشنبه 6 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد استاندار کرمان از وضعیت ضعیف زیرساخت‌های فضای مجازی ‌در استان ‌
استاندار کرمان گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی و ارتباطات در استان کرمان خیلی پایین است و در کنار تکمیل زیرساخت‌ها باید تولید محتوای ارزشی را نیز داشته باشیم.

به گزارش دانشجو آزاد:  محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای فضای مجازی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی یک واقعیت غیرقابل انکار است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در زندگی امروزی نبود فضای مجازی سخت است، گفت: خوشبختانه خیلی‌ها از پیامرسان‌های غربی به فضای مجازی داخلی کشور کوچ کردند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های فضای مجازی و ارتباطات در استان کرمان خیلی پایین است، ادامه داد: عدم سواد رسانه‌ای مناسب یکی از چالش‌های کشور است که در مواقع زیادی کارها را به ضرر خودمان تمام می‌کند.

فداکار با بیان اینکه دشمن از نقاط ضعف استفاده کرده و در راستای التهاب در جامعه و تهییج افکار عمومی بهره‌گیری می‌کند، افزود: در برابر تهدیدات فضای مجازی باید به صورت واحد و یکپارچه عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت فضای مجازی را بپذیریم و این فضا را به نفع ارزش‌های اسلامی و انقلابی مدیریت کنیم، بیان کرد: کشورهای قدرتمند جهان در فضای مجازی خط قرمز دارند و متاسفانه در کشور ما این‌گونه نیست.

استاندار کرمان با بیان اینکه هیچ امنیتی در شبکه‌های مجازی وجود ندارد، افزود: کاربران این فضا هم باید توجه داشته باشند که نکات محرمانه را نباید در این فضا ارسال و منتشر کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان در فضای مجازی باید رصد داشته و شبهات ایجاد شده را حتی‌المقدور در پاسخ به شبهات همکاران برطرف کنند، گفت: تولید محتوا در فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و در کنار تکمیل زیرساخت‌ها باید تولید محتوای ارزشی باکیفیت نیز داشته باشیم تا کار رها نشود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi