پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:11:45 - سه شنبه 5 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امکان پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان فراهم شد
رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با اشاره به مصوبه وزارت علوم گفت: این وزارتخانه با پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه موافقت کرد و بزودی شیوه جذب این دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش دانشجو آزاد:به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، حسین محبی با اشاره به نامه معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در مرحله نخست مجوز پذیرش ۹۴ دانشجوی خارجی در ۲ مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان صادر شده است.

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به بازدیدهای مسئولان و کارشناسان وزارت علوم در ۲ سال اخیر از امکانات و ظرفیت های علمی، پژوهشی، فناورانه و زیرساخت های رفاهی دانشگاه تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: شرایط لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی فراهم شده است.

علی نگارستانی معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان نیز گفت: جذب دانشجوی بین المللی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از مهرماه آینده آغاز می شود.

به گزارش ایرنا دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان رتبه ششم را در بین دانشگاه های صنعتی و رتبه نوزدهم را در بین تمامی دانشگاه های کشور داراست. پارک علم و فناوری و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی نیز از زیرمجموعه های این دانشگاه است.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با ۱۵۰ عضو هیات علمی و بیش از ۹۰۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش در ۵۷ رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد و در انتهای بزرگراه هفت باغ علوی واقع است. براساس گزارش ها زیرساخت های آزمایشگاهی و خوابگاهی این دانشگاه در سطح کشوری از وضعیت مناسب و منحصربه فرد است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi