پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:22:07 - سه شنبه 2 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:
امنیت امروز را مرهون تلاش کارکنان حراست هستیم
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: در چند ماهه اخیر اگر تلاش های شبانه روزی مسئولین حراست نبود، ما به آرامش و امنیت امروز نمی رسیدیم.

فاطمه معین الدینی صبح امروز دوم اسفندماه در همایش مدیران و کارشناسان حراست دانشگاه های پیام نور کشور در کرمان اظهار کرد: حوادث اخیر در کشور نشان داد که با نگاه لطف و رحمت باید فرزندان مان را از دام ها و حوادث پیدا و پنهان در امان نگهداریم و حراست کنیم و در مقابل افرادی که این حریم را بشکنند و ارزش ها را خدشه دار کنند، با استواری بایستیم.

او ادامه داد: در چند ماهه اخیر اگر تلاش های شبانه روزی مسئولین حراست نبود، ما به این آرامش و امنیت امروز نمی رسیدیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار کرد: اداره حراست با همه اهمیت و میزان اعتبار، برخی اوقات ممکن است به نادرستی مورد سوءظن و حتی ناسپاسی قرار گیرد اما بزرگ منشی همه کارکنان حراست باعث می شود از کنار نامهربانی ها و ناملایمات با بزرگواری عبور کنند.

همچنین حجت الاسلام پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کرمان نیز در این همایش گفت: باید در هر جایگاهی که قرار داریم، موثر باشیم.

وی خطاب به مسئولین حراست بیان کرد: باید اول از نفس خود حراست کنیم و اگر در این امر موفق شدیم، سپس می توانیم چراغ هدایت برای سایرین باشیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi