پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:49:55 - دوشنبه 19 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امسال ۲۰۰ نفر به سهمیه استان کرمان افزوده شده است/ اسامی ۴۸۰ دانشجوی عمره‌گزار مشخص شد
مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان گفت: امسال ۲۰۰ نفر به سهمیه استان کرمان افزوده شده است و در مراسم قرعه‌کشی اسامی ۴۸۰ دانشجوی عمره‌گزار مشخص شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“، مراسم قرعه کشی عمره دانشگاهایان استان کرمان شب گذشته در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی عارفی، مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به ثبت‌نام ۹۵۳۵ دانشجو در استان کرمان برای شرکت در آیین معنوی عمره مفرده در سال جاری گفت: سهمیه هر استان برای عمره مفرده دانشگاهیان مشخص است؛ اما در سال جاری به دلیل اینکه از استان سیستان و بلوچستان دانشجوی در استان کرمان پذیرش نداشتیم، ۲۰۰ نفر به سهمیه استان کرمان افزوده شد.

وی درباره سهمیه هر یک از دانشگاه ها در عمره مفرده، تصریح کرد: سهم دانشگاه های دولتی ۳۰ درصد، پیام نور ۶ درصد، علمی کاربردی سه درصد، آزاد اسلامی ۳۳ درصد، علوم پزشکی هشت درصد و سایر موسسات غیر انتفاعی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان و انتظامی ۲۰ درصد است.

 

مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان، گفت: ۸۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان نیز به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi