پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:08:24 - سه شنبه 22 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز یکی از حربه های دشمن تخریب بسیج و بسیج هراسی است/ادبیات نشریه افق نشان دهنده افراط گرایی صاحبان آن است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: امروز یکی از حربه های دشمن تخریب بسیج و بسیج هراسی است.

سید مصطفی مومنی در گفتگو با “دانشجو آزاد” گفت: امام خمینی (ره) در رابطه با بسیجیان می فرمایند:” من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند” همچنین مقام معظم رهبری در سخنان خود درباره بسیجیان فرموده اند: ” انکار بسیج و بی‌احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.”

امروز یکی از حربه های دشمن تخریب بسیج و بسیج هراسی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان افزود: امروز یکی از حربه های دشمن تخریب بسیج و بسیج هراسی است؛ بسیجیانِ امروز جا پای شهدایِ دیروز گذاشته ، از آنها الگو می گیرند و پرورش یافته مکتب حضرت امام (ره) بوده و شاهد مثال آنهم رضایت حضرت آقا از بسیجیان است که بعد از فتنه ۸۸ آن را عنوان کردند.

وی در رابطه با تفکر بسیجی تصریح کرد: تفکر بسیجی مایه افتخار جهان اسلام می باشد چرا که در اقصی نقاط دنیا شاهد ترویج این تفکر هستیم ؛ تفکری که برگرفته از مکتب بسیجیان و مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است و در برابر دنیای استکبار و کفر ایستاده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) عنوان کرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره)؛ اگر برکشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد.

عده ای به دنبال بایکوت مجموعه بسیج هستند

سید مصطفی مومنی افزود: عده ای به دنبال بایکوت مجموعه بسیج هستند و صدایی که از حنجره آنها بیرون می آید همان نوای معاندین و منافقین و هم صدایی با صهیونیسم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در رابطه با مطالب منتشر شده در نشریه افق گفت: مطلبی که در نشریه وابسته به انجمن اسلامی دانشگاه آزاد کرمان توزیع شده است مصداق صدایی است که امروز از استکبار، صهیونیسم و منافقین علیه بسیج شنیده می‌شود؛ همین ادبیاتی که در این نشریه به کار رفته نشان دهنده افراط گرایی صاحبان این تشکل دانشجویی است.

برخی برای دلخوشی بیگانگان؛ نهادهای انقلابی و مردی را می کوبند

وی در ادامه تشریح کرد: گاها دیده می شود برخی برای دلخوشی بیگانگان؛ نهادهای انقلابی و مردی را می کوبند؛ واین دشمنی ها و گزافه گویی ها تازگی ندارد و تهمت های نا به جایی که این تشکل دانشگاه آزاد کرمان نسبت به بسیج داده نشان از انحصار طلبی آنها بوده و اینکه آنها تحمل شنیدن صدای دیگران را ندارند.

مومنی اظهار داشت: خوب است این تشکل دانشجویی نگاهی به گذشته خود داشته باشند و بشمارند تعداد اعضای این تشکل را که امروز خدمتگزار استکبار در رادیوها و رسانه های معاند هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان با درخواست ارائه مستندات عنوان کرد: اگر دوستان متهم کننده‌ی بسیج آماری از حبسها و شلاق زدنها و سرکوب کردنهای بسیج دارند حتما ارائه دهند زیرا تهمت ناروا زدن کاری ندارد و مهم اثبات آن است.

بسیج پیگیری مراتب از طریق مراجع قضایی را حق خود می داند

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبری نظام بسیجی بودن را افتخار خود می داند و نوشته های مغرضانه نشریه افق مصداق افتراء نابخشودنی به جامعه بسیج است و بسیج این حق رابرای خود محفوظ می داند که مراتب را از طریق مراجع قضایی و ذی صلاح پیگیری کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi