پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:05:42 - پنجشنبه 10 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز سوریه عرصه راستی آزمایی مدعیان حمایت از آرمان قدس است
سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در آستانه روز جهانی قدس بیاینه ای صادر کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد”سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در آستانه روز جهانی قدس بیاینه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان

تمام گرفتاری ما از آمریکاست. تمام گرفتاری مسلمین از آمریکاست. از این آمریکایی است که صهیونیسم را آن طور تقویت کره است و آن طور دارد تقویت می کند و برادر های ما را فوج فوج می کشد.
امام خمینی(ره)

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است. تردیدی نیست امواج بیداری اسلامی در منطقه و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و شکل‌گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی که از رهگذر تحمیل شکست‌های خفت‌بار در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه به صهیونیست‌ها توسط حزب الله لبنان و حماس فلسطین حاصل شده است، خود را مدیون آثار و برکات روز جهانی قدس می‌دانند.
امروز وضعیت معادلات جهانی بویژه روند تحولات منطقه در حرکت رو به جلوی خود همسو با منافع و مصالح مسلمین و مستضعفین جهان و کاملاً در تضاد با اهداف و راهبردهای نظام سلطه به ضرر غرب صهیونی در حال رقم خوردن است و امواج بیداری و ا ستکبار ستیزی جهانی درصدد شکستن موانع و چالش‌های موجود در ایجاد یک جامعه دین محور و معنویت‌گرا راه پرشتاب خود را طی می‌کند.
چشم انداز آرمانی و واقع بینانه از روند تحولات منطقه‌ای و جهانی یادآور این حقیقت است که تحولی بزرگ که در آن ساختار و هندسه نوین جهان با محوریت اسلام حرف اول را خواهد زد، در راه تکامل ورشد است و جامعه بشری بویژه امت اسلامی باید خود را برای درک جشن شوکت و عظمت دوباره اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبران آماده کنند.

باتوجه به دستاوردهای حیرت انگیز و خارج از دایره فهم، تحلیل و محاسبات قدرت‌های شیطانی و بلوک سلطه، بیداری اسلامی و سرعت یافتن افول هژمونی جبهه استکبار و نظام سلطه بر منطقه راهبردی خاورمیانه و آشکار شدن ضعف و زبونی بیش از پیش آمریکا و غرب برای حفظ امنیت و حیات ننگین رژیم صهیونیستی، رابه رقم‌ آورده . هدف قرار دادن جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و جلوگیری از گسترش سونامی بیداری اسلامی، راهبرد امروز آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی است که با سازماندهی و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های تروریستی و پشتیبانی همه جانبه اطلاعاتی و تسلیحاتی آن در سوریه و دخالت میدانی علیه مردم این کشور بعنوان یکی از خطوط مقدم مقاومت اسلامی جلوه‌گر است.

فرجام توطئه آمریکا و هم پیمانان غربی عربی، آن هم در سوریه ومنطقه های دیگر برای آنها بسیار سخت و خفت باربوده . و توجه به آینده‌نگری برخی دولت‌های عربی و اسلامی که بازی خورده این صحنه ازپیش طراحی شده دولت های غربی میباشد ، سوریه امروز عرصه راستی آزمایی مدعیان حمایت از آرمان قدس و مقاومت اسلامی و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی است.

دراین راستا سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان همگام باسایرین از اقشار وآحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده وبا تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس، روز مقاومت ضد سلطه و نهضت بیداری اسلامی که ۳۷سال تجربه ناشی از روز جهانی قدس و رویارویی با استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آن، برغم پیچیده‌تر شدن توطئه‌ها و شیوه‌های دشمنی سلطه‌گران، با هدایت و فرماندهی ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز ( مدظله العالی) پرقدرت‌تر وپرشتاب‌تر از همیشه به راه خود ادامه داده و نوین بخش تحقق وعده الهی است که سرانجام حق بر باطل پیروز خواهد شد.
والعاقبه للمتقین
والسلام علیکم ۲۵رمضان ۱۴۳۷

انتهای پیام/

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi