پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:42:32 - چهارشنبه 28 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان:
امروز زمان مماشات و تعارف نیست/ایستادگی در برابر استکبار ملاک انقلابی گری است
فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان گفت: زمان ، زمان مماشات و تعارف نیست بلکه زمان ایستادگی در برابر استکبار است و این یک معیار و ملاک است، من به دولتمردان در دولت دوازدهم توصیه می کنم که وزراء ، معاونین ، استانداران و مدبرکلانی انتخاب کنند که انقلابی فکر و عمل می کنند .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم معارفه خود در محل مهدیه لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان اظهار ضمن تشکر از حضور حضار و تشکر از سردار غیب پرور و هیات همراه گفت: لازم است از زحمات مخلصانه و هوشمندانه برادر عزیزم سردار نوری که بیش از ۱۰ سال در این مسئولیت قرار دارند، تشکر کنم.

 

وی گفت : امیدواریم با تعامل همگی شما برادران و خواهران گرامی بتوانیم تکالیفی را که بر دوش داریم به بهترین وجه انجام دهیم و در این راستا باید از ظرفیت استان کرمان و این ظرفیت خدادادی بهره برداری هوشمندانه ای داشته باشیم .

 

فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که اولین ظرفیت استان کرمان مردم ولایی ،دلسوز و متعهد آن است ،خاطر نشان کرد : مردم استان کرمان همواره در کنار امام و رهبری بودند.

 

ابوحمزه عنوان کرد : یکی دیگر از ظرفیت های این استان وجود چهره های بسیار تاثیرگذار آن می باشد از جمله خانواده های شهداء ،جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان و شخصیت هایی همانند حاج قاسم سلیمانی و سردار مارانی است .

 

وی توضیح داد : حاج قاسم پرورش یافته شهر کوچکی در رابر است و این میزان توفیقی که خدا به او داده است باعث شده تا کنون خار چشم دشمنان باشد .

 

فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان نخبگان ،فرزانگان و فرهیختگان در عرصه های گوناگون هنری، فرهنگی ورزشی ، دینی ،نظامی و امنیتی را از دیگر ظرفیت های استان نام برد و تشریح کرد : استان کرمان همچنین  ظرفیت های دیگر در حوزه دارویی ، کشاورزی و صنعت و معدن را در دل خود جا داده است و مهمتر از این ظرفیت ها وجود مدیران و زحمتکشان در عرصه های گوناگون است.

 

ابوحمزه افزود : همه مسئولین نوکر مردم هستند و اگر مسئولین در نظام اسلامی بجز نوکری و خدمتگزاری به چیز دیگری فکر کنند اسلام ناب ، امامت و ولایت را به درستی درک نکرده اند زیرا تنها وظیفه ما برای این مردم عزیر نوکری است .

 

وی با بیان این که اولین و مهمترین نکته این است که ما باید انقلابی بمانیم ،انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم ، عنوان کرد : زمان ، زمان مماشات و تعارف نیست بلکه زمان ایستادگی در برابر استکبار است و این یک معیار و ملاک است.

 

فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : من به دولتمردان در دولت دوازدهم توصیه می کنم که وزراء ، معاونین ، استانداران و مدبرکلانی انتخاب کنند که انقلابی فکر و عمل می کنند .
ابوحمزه اظهار داشت : اگر دولتمردان به این تاکید رهبری توجه نکنند دولت دواردهم موفق نخواهد نبود این معیار و ملاک و شاقول است.

 

وی افزود: نکته دوم مدیریت جهادی و انقلابی است که یک تحول غالب است، لذا تنها راه اطاعت از  ولی امر مسلمین و هدایتگر ملت های مستضعف جهان امام خامنه ای این است که نه جلو بیفتیم نه عقب بمانیم چون در هر دو حالت دچار گمراهی و ذلالت خواهیم شد.

 

فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اگر گوش به فرمان امام بدهند،عزت مند و مقتدر می شوند اما در صورت پیشتازی یا عقب ماندگی قطعا از گردونه انقلاب اسلامی طرد و خارح خواهند شد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi