پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:20:39 - شنبه 29 مهر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان:
امت فلسطین با مقاومت خود عبارت کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا را تفسیر کردند
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر و هیات دانشجویی دارالثقلین با انتشار بیانیه‌ای مشترک در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، این اقدام را محکوم کردند.

 به گزارش دانشجو آزاد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر و هیات دانشجویی دارالثقلین با انتشار بیانیه‌ای مشترک در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، این اقدام را محکوم کردند.

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّما یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصارُ (سوره مبارکه ابراهیم آیه ۴۲)
و خدا را از آنچه ستمکاران می‌کنند غافل مپندار جز این نیست که (کیفر) آنان را برای روزی به تأخیر می‌اندازد که چشم‌ها در آن خیره می‌شود.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از هفتاد و پنج سال اشغال، تجاوز، ظلم، ترور، کشتار دسته جمعی، تخریب اماکن مقدس، نقض قوانین بین‌المللی، محروم کردن آنان از کمترین امکانات حیاتی، نسل کشی و غصب سرزمین مادری مردمان فلسطین در اقدامی نابخشودنی در شامگاه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی و خلاف حقوق انسانی و بین‌المللی بیمارستانی را اکثریت آن را زنان و کودکان بی گناه و بی پناه تشکیل می‌دادند را مورد حمله موشکی قرار داد. در پی این جنایت که لکه ننگی بر این رژیم غاصب و متحدان آن می‌باشد، بیش هزار شهید و مجروح بی دفاع را مورد اصابت و حمله نظامی خود قرار داد. رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه‌ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر (۴۱ مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم، دردناک‌تر اینکه کشور‌هایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.
با این اوصاف ملت ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی، با عبرت از پیام‌های قیام امام حسین (ع) هم صدا با مسلمانان و شیعیان راستین، حرکات بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستم را محکوم می‌کنند.

در این هنگامه لازم است جهان اسلام و همه وجدان‌های بیدار، از هر مسیری در محکومیت اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک و نیز حمایت از مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس باشد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان و هیات دانشجویی دارالثقلین ضمن عرض تسلیت به امت و ملت مسلمان و تمامی آزادی خواهان جهان این اقدام شنیع و غیر انسانی را که منجر به کشتار بی‌رحمانه مردم و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است محکوم می‌نماید و اعلام میدارد که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi