پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:16:48 - جمعه 8 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
الزامات ۹گانه رهبری برجام را مصداق «نرمش قهرمانانه» کرده است
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با تأکید بر اینکه الزامات ۹گانه رهبری فصل‌الخطاب برای تمامی گروه‌ها و جناح‌ها است، گفت: این الزامات ۹گانه رهبری است که برجام را مصداق «نرمش قهرمانانه» کرده است و گرنه خود برجام دارای ضعف‌ها و اشکالات ساختاری بی شماری است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس:مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور مبنی بر تأیید مشروط برجام، اظهار داشت: بنظر می رسد که با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری دیگر هیچ نقطه ابهامی برای افرادی که دم از حمایت مطلق رهبری از برجام می‌زدند باقی نمانده باشد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برجام دارای ایراداتی مهم و ساختاری است. لذا کسانی که تا دیروز مخالفان برجام را تازه به دوران رسیده و بی‌سواد می‌دانستند امروز باید بدانند که اتفاقا آنها تیزبین و ریزبین‌تر و واقع نگر تر از مدعیان فهم بین‌المللی هستند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: به موجب قانون اساسی، مصوبه اخیر مجلس و اساساً برجام مادامی قابلیت اجرایی دارد که تمامی الزامات ۹گانه رهبر انقلاب به صورت شفاف و واقعی محقق شود، در غیر این صورت تیم مذاکره کننده با اجرای برجام مرتکب امر خلاف قانون شده‌ است و طبیعی است که اگر خلافی صورت گیرد بصورت طبیعی ملغی الاثر خواهد بود.

ثابتی با بیان اینکه امروز همه مردم به زوایای برجام مشرفند و شناخت مفهومی پیدا کردند، اظهار داشت: بر این اساس گفتار درمانی‌های دولت دیگر نمی‌تواند مرهمی بر مشکلات اقتصادی باشد. مردم امروزه برای فرج اقتصادی و پیمان داری دولت و تیم اقتصادی لحظه شماری می‌کنند و بنظر می‌رسد رئیس جمهور دیگر نمی‌تواند با کنفرانس خبری بار مشکلات را از بین ببرد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران تصریح کرد: تنها دلیل منطقی مذاکرات لغو تمام تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی بود و اگر غیر از این باشد یقینا امری غیر منطقی و غیر عقلایی صورت گرفته است. ملت نمی‌تواند توافقی را که حاصل آن رفع تمام ابهامات و اتهامات باشد را تقبل کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه الزامات ۹گانه رهبری فصل‌الخطاب برای تمامی گروه‌ها و جناح‌ها است، اظهار داشت: این الزامات ۹گانه رهبری است که برجام را مصداق نرمش قهرمانانه کرده است وگرنه خود برجام دارای ضعف‌ها و اشکالات ساختاری بی شماری است. اجرای برجام بدون رعایت این الزامات برای کشور و منافع ملی ضررهای بی شماری خواهد داشت.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi