پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:13:29 - چهارشنبه 2 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقدامات ددمنشانه در نیجریه آبشخوری جز تحریکات رژیم صهیونیستی نداشته است
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم با صدور بیانیه ای اعلام کرد:اقدامات ددمنشانه در نیجریه آبشخوری جز تحریکات رژیم صهیونیستی نداشته است.

به گزارش “دانشجو آزاد” شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم در پی جنایات اخیر در نیجریه بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ سوره فصلت آیه ۳۱

امروز جهان، باز هم شاهد یک صحنه و جلوه تلخ دیگری از “حقوق بشر آمریکایی” بود. همان حقوق بشری که حاضر است واقعه و قانون تلخ کاپیتولاسیون را بپذرید و یک سگ آمریکایی را به یک انسان آزاده ارجحیت دهد، اما در مقابل کشتار خونین ملت مستضعف سکوت کند.

پدیده شوم خشونت مذهبی و افراطی‌گری فرقه‌ای – که منجر به تولد گروهک های بی اساسی همچون داعش و بوکوحرام گشته است- اینک به ابزاری برای تحقق اهداف شوم، پلید و ضد انسانی استکبار جهانی و خصوصاً صهیونیسم بین‌الملل تبدیل شده است، این اخلال گران آرامش جهانی با دخالت در امور داخلی کشورها و جنگ افروزی های مذهبی، سال‌ها است در سوریه، بحرین، عراق و یمن به مسلمان کشی مشغولند و بی شک این اقدامات غیر انسانی و ددمنشانه اخیر در نیجریه نیز آبشخوری جز تحریکات رژیم منحوس صهیونستی و استکبار جهانی نداشته و جز از سر اسلام هراسی و ترس از گسترش تشیع واقع نمی شود.

حملات وحشیانه نیروهای نظامی نیجریه به حسینیه بقیه‌الله الاعظم(عج) و به شهادت رساندن صدها نفر از شیعیان این کشور و مجروح و بازداشت نمودن حجت الاسلام و المسلمین زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه جنایتی نابخشودنی است.

هرگز قابل پذیرش نیست که نیروهای نظامی با فلسفه ی وجودی تامین امنیت برای مردم، به بهانه ی واهی به خانه و حسینیه ی شیخ ابرهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه یورش برند و تعداد زیادی از همین مردم مظلوم و بی پناه را قتل عام نمایند. بدون تردید دستان ناپاک ائتلاف نامبارک آمریکایی ها و صهیونیست ها و تکفیری ها ی  وهابی تحت هدایت و حمایت آل سعود در پشت صحنه این حوادث خونبار و دیگر حوادث مشابه قرار دارد.

اکنون که سازمان های جهانی که همیشه بلندگوی حقوق بشری را در دست خود گرفته و به واسطه هر موضوعی در ایران فریاد خطر افتادن حقوق بشر را سر می دهند چگونه بر جنایتی که علیه عده کثیری از شیعیان در نیجریه انجام شده زبان به کام گرفته و صدای اعتراضی سر نمی دهند.

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاهها، و مراکز آموزش عالی شهرستان بم ضمن طلب غفران الهی برای شهدای مظلوم نیجریه و تسلیت به خانواده های داغدارشان و اعلام حمایت قاطع از شیعیان مظلوم این کشور به ویژه رهبر جنبش اسلامی ایشان علامه شیخ ابراهیم زکزاکی، خواستار آزادسازی فوری ایشان از چنگ ایادی استکبار و توقف هرگونه تجاوز و عملیات تروریستی بر ضد شیعیان نیجریه بوده و از شخص رئیس جمهور و دکتر ظریف تقاضا داریم هرچه سریعتر درمورد این حادثه غیرانسانی و اندوهبار اقداماتی در شان کشور جمهوری اسلامیِ ایران انجام دهند. والعاقبه للمتقین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi