پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:36:19 - چهارشنبه 4 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه اعلام کرد
اقامه نمازجمعه عاشورایی در مصلای امام علی کرمان همزمان با دهم محرم
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه کرمان از اقامه نماز جمعه عاشورایی همزمان با عاشورای حسینی در مصلی امام علی(علیه السلام) کرمان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: مهدی صدفی امروز چهارم مردادماه با اعلام این خبر و با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، تقارن روز عاشورا با روز جمعه را فرصتی مغتنم برای ابراز ارادت بیشتر عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به این امام همام و شهیدان کربلا دانست.

وی افزود: با عنایت به تقارن روز عاشورا با روز جمعه و اقامه فریضه سیاسی الهی نماز جمعه، هیات‌های مذهبی پس از اتمام عزاداری و سوگواری در حسینیه ها و تکایای مختلف به طرف میعادگاه نماز جمعه کرمان مصلی امام علی(علیه السلام ) حرکت و در مراسم نماز جمعه شرکت خواهند کرد و نماز جمعه عاشورایی با حضور هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

صدفی بیان کرد: ویژه برنامه عاشورایی در محل مصلای امام علی(علیه السلام) کرمان از ساعت ۱۰ صبح همراه با سخنرانی و قرائت زیارت ناحیه مقدسه، عزاداری و سوگواری تا قبل از اقامه نمازجمعه برگزار می‌شود.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه کرمان بیان کرد: اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کرمان برای رفت و آمد نمازگزاران و عزاداران کرمانی به مصلای امام علی علیه‌السلام در روز جمعه از ساعت ۹:۳۰ به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi