پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:14:55 - شنبه 11 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان با هفته دولت در قلعه گنج انجام شد:
افتتاح پروژه آبرسانی پس از ۲۳ سال در روستای درزه
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی نذرآب ۶ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه مجتمع آبرسانی بخش درزه پس از ۲۳ سال با مشارکت جمعیت هلال احمر و اداره آبفا در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ حسین سام زاده بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه مجتمع آبرسانی روستای درزه پس از ۲۳ سال با مشارکت جمعیت هلال احمر و اداره آبفا در شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

وی با اشاره به عملیات کف شکنی و حفاری گالری چاه درزه افزود: با اجرای این عملیات آب ۴ روستای درزه، تایکان، کهنک و زیرآباد نیز تامین شد.

وی با اشاره به توزیع ۳۰ تانکر آب (۲۰۰۰ و ۵۰۰۰) لیتری در روستاهایی که دچار مشکلات آب بودند، تصریح کرد: ۸ دستگاه الکتروپمپ (پمپ انتقال آب) برای روستاهای متاثر از خشکسالی و با افت فشار به اداره آب و فاضلاب شهرستان واگذار شده‌ است.

سام زاده تصریح کرد: پروژه های مذکور با ارزش ریالی قریب به ۱۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات بین الملل و با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان اجرا شده است.


بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi