پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:26:48 - چهارشنبه 6 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعمال تمام رشته‌ محل‌ها در دفترچه آزمون سال ۹۵
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بررسی رشته محل‌ها در سطح کشور تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد، گفت: با تکمیل این فرایند همه رشته محل‌های مقاطع مختلف در دفترچه آزمون‌های سال ۱۳۹۵ اعمال می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس:مجتبی علوی‌فاضل در جلسه ممیزی رشته محل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان در واحد ساری که با حضور تیم کارشناسی مرکز سنجش و پذیرش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است، هدف از برگزاری این جلسات را بررسی وضعیت رشته محل‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی استان‌های شمالی عنوان کرد و بیان داشت: رشته محل‌های واحدهای مختلف براساس تعداد اعضای هیئت علمی و مرتبه علمی آنها و امکانات آموزشی موجود مورد بررسی کارشناسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

علوی فاضل وجود تعداد زیاد هیئت علمی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این دو استان را یک فرصت دانست و گفت: امکانات علمی و ظرفیت‌های آموزشی بسیار خوبی در واحدها و مجموعه استان‌های مازندران و گلستان وجود دارد که برای استفاده بهتر و تقویت بیشتر این ظرفیت‌ها به صورت میدانی و حضوری وضعیت همه واحدها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی هدف مهم این جلسات را شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با شناسایی ظرفیت‌های موجود علمی و آموزشی می‌توانیم برای کیفی‌سازی و گسترش تحصیلات تکمیلی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بررسی رشته محل‌ها در سطح کشور تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد، گفت: با تکمیل این فرایند همه رشته محل‌های مقاطع تحصیلی مختلف در دفترچه آزمون‌های سال ۱۳۹۵ اعمال و لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi