پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:59:04 - دوشنبه 18 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نشست ستاد راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی کرمانتصویب شد؛
اعزام دانشجویان و کارکنان دانشگاه به اردوهای راهیان نور
در نشست ستاد راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی کرمان علاوه بر دانشجویان، سهیمه ای برای سفر کارکنان این دانشگاه به اردوهای راهیان نور در نظر گرفته شد.

به گزارش “دانشجوآزاد“، ستاد راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۷ دی ماه با حضور رییس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای این ستاد برگزار شد.

در این نشست سهمیه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه ۱۰۰ نفر و دانشجویان ۳۰۰ نفر اعلام شد.

اعزام کاروان های راهیان نور از ۱۸ تا ۲۷ اسفند ماه است که فراخوان ثبت نام در این اردو از هفته دوم بهمن ماه و از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

تقویت روحیه شهادت طلبی و مبارزه با ظلم با اردوهای راهیان نور

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشست ستاد راهیان نور این دانشگاه گفت: با برگزاری این اردوها روحیه شهادت طلبی، مبارزه با ظلم، مبارزه با متجاوزان و حفظ میهن و دین در جوانان ما تقویت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر” علی عارفی” افزود: در کشور ما متولیان فرهنگی بسیاری وجود دارد اما کار فرهنگی عمیقی انجام نشده است و برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از برنامه های تاثیر گذار در حوزه فرهنگی است.

وی ادامه داد: دیدن مناطق جنگی به دلیل وجود فضای معنوی و روحانی در این مناطق می تواند تاثیر بسیاری در افراد داشته باشد و بازدیدکننده ها را متحول کند.

وی اضافه کرد: حضور در مناطق هشت سال جنگ تحمیلی علاوه بر اینکه افراد را در مقابل دشمنان آماده می شود، به نوعی تجلیل از مدافعان کشور و دین است.

دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست برگزاری چنین اردوهایی را فرصت خوب و مناسب برای ترویج روحیه شهادت طلبی عنوان کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi