پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:46:51 - شنبه 28 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج دانشجویی جهت حفظ همدلی و همزبانی از برگزاری تجمع اعتراضی خودداری می کند
به دلیل تنش های ایجاد شده در دانشکده شهید چمران برای سخنرانی دکتر زاکانی، بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به دلیل تنش های ایجاد شده در دانشکده شهید چمران برای سخنرانی دکتر زاکانی، بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

باسمه تعالی

متاسفانه در دو سال اخیر شاهد آن هستیم که دانشگاه ها بر خلاف تاکید و توصیه رهبری، به جولانگاه جریان ها و احزاب سیاسی خاص و بعضا مخالف نظام تبدیل شده و تشکل های وابسته به آنها براحتی برنامه های خود را در این محیط برگزار می نمایند، اما بعضا با دخالت برخی افراد و مسوولین خارج از دانشگاه، از اجرای برنامه های تشکل های انقلابی خودداری به عمل می آید و بر سر راه آنان موانع متعددی اعمال می گردد. حتی با بسیج دانشجویی که تشکیل آن ریشه در اندیشه های بنیانگذار راحل انقلاب اسلامی دارد برخوردی جناحی صورت میگیرد و بعضا حتی فرمانداران شهرستان ها در اجرای برنامه های آن دخالت آشکار و مانع تراشی میکنند.

لذا ضمن ابراز نگرانی و اعتراض جدی خود نسبت به این روند، اعلام میداریم که در فضای کنونی کشور که در برهه ای حساس قرار دارد، جهت حفظ فضای همدلی و هم زبانی، و ممانعت از سوء استفاده معاند نظام، از برگزاری تجمع اعتراضی خود داری می نماییم.

باشد که ان شاءلله مسوولین نسبت به اصلاح این روند اقدام نمایند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi