پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:10:56 - یکشنبه 7 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استفاده از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی مردم
یدالله موحد گفت:‌ جشنواره رسانه و عدالت با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه در جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضا برای گستراندن چتر عدالت و افزایش آگاهی مردم برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجوآزاد آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان، یدالله موحد رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از مسئولان استان در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ‌ویژه ۱۱ شهید رسانه مدفون در گلزار شهدای کرمان گفت:ابتکار برگزاری جشنواره رسانه و عدالت در سال ۹۵ از استان کرمان کلید خورد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه در جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضا برای گستراندن چتر عدالت و افزایش آگاهی مردم برگزار می‌شود یادآور شد: دومین جشنواره  رسانه و عدالت در تیرماه ۱۳۹۶ برگزار شد.

موحد ادامه داد: بنای جشنواره براین بود که از ظرفیت  رسانه های استان به نحو احسن استفاده شود تا همه ی اصحاب رسانه استان جهت اطلاع رسانی همت مضاعف داشته باشند .
 وی از رشد بیش از ۷۰ درصدی مشارکت رسانه‌ها در این دوره جشنواره خبر داد و گفت: از تمام رسانه‌های استان برای اهمیت دادن به فعالیت‌های دستگاه قضا که در راستای خدمت به مردم و ایجاد عدالت اجتماعی است تشکر می‌کنم.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به  اهداف جشنواره قلم و عدالت گفت: از اهداف جشنواره قلم وعدالت در عرصه خبر، گزارش، مصاحبه و… این است که رسانه ها با آثاری که بعضا کیفی سازی شده و رو به رشد در مسیر عدالت قدم بردامی دارند انگیزه و رقابت سالم ایجاد کند و ارتقا سطح علمی در مباحث حقوق قضایی افزایش دهد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه امسال نیز سومین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان برگزار شده است افزود: در مجموع ۶ هزار و ۲۹ اثر به دبیرخانه جشنواره در دوره سوم رسیده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi