پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:12:02 - شنبه 12 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استان کرمان؛ رتبه دوم امدادرسانی در سیل‌های سال گذشته کشور
رییس کمیسیون اقتصادی از آمادگی مجلس به منظور لحاظ کردن تغییرات اقلیمی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر در برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد:  محمدرضاپورابراهیمی در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با امام جمعه کرمان از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جمعیت هلال احمر تجلیل کرد و افزود: در خصوص موضوعات مرتبط با تغییرات اقلیمی که تاثیر آن بر حوزه حوادث طبیعی است پیشنهاد می‌شود جمعیت هلال احمر با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تخصصی، مراکز علمی و پژوهشی بویژه مراکز تخصصی مانند سازمان حفاظت محیط زیست، مستندات علمی مرتبط با این حوزه را تکمیل کند تا زمینه لحاظ کردن این مباحث تخصصی در برنامه هفتم توسعه فراهم شود و بر اساس احکام این برنامه بتوانیم ماموریت‌ها واختیارات و بودجه لازم را در پیگیری این مهم بتوانیم عملیاتی و اجرایی کنیم.

او اظهار داشت: اقدامات بسیار خوب هلال احمر در حمایت از مردم در بحران‌ها و حوادث، بیانگر رویکردمردمی این مجموعه‌ای است که منشا خدمت در طول سال‌های متمادی در کشور است.

پورابراهیمی از مدیرکل هلال احمر استان کرمان، مدیران و داوطلبان این مجموعه به دلیل ارائه خدمات شایسته دربحران و حوادث تقدیر، تشکر و بیان کرد: کرمان جزو استان‌های برتر در حوزه ارائه به خدمت به مردم در بخش هلالاحمر است.

جمعیت هلال احمر نزدیک هزار حادثه را طی سال گذشته در استان کرمان پوشش داده و سه درصد ماموریت های کشور مربوط به کرمان بوده و در این خصوص ٣٠٧ نفر در حوادث گوناگون از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

این استان با ۴٢٠ مورد رتبه نخست رهاسازی کشور و رتبه دوم امدادرسانی در سیل‌های سال گذشته کشور را به خوداختصاص داده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi