پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:00:43 - یکشنبه 21 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اساتید ششم و دانشجویان متأهل دهم فرودین به عمره اعزام می‌شوند/ اول اردیبهشت زمان اعزام دانشجویان پسر
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه دانشجویان پسر مجرد از اول اردیبهشت به عمره اعزام می‌شوند، گفت: دانشجویان متأهل از ۱۰ فروردین و اساتید نیز ۶ فروردین به سفر اعزام خواهند شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به برگزاری همایش قبل از سفر عمره دانشگاهیان در تهران و استان‌های مختلف کشور، گفت: افزایش سهمیه اعزام دانشجویان به سرزمین وحی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است، دانشجویان بسیاری برای سفر عمره ثبت‌نام کردند که متاسفانه با توجه به سهمیه‌ای که در اختیار ما قرار داشت نمی‌توانیم تمام کسانی را که ثبت‌نام کردند، اعزام کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش سهمیه عمره دانشجویی بتوانیم دانشجویان بیشتری را به این سفر معنوی اعزام کنیم. این سفر یک کار فرهنگی بسیار خوب است. دانشجویان با حضور در این سفر متحول می‌شوند و تغییر می‌کنند.

فقیهی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا اعزام دانشجویان و دانشگاهیان برای اعزام به عمره باقی نمانده است، آنها باید خود را برای این سفر آماده کنند تا بهره لازم را از این سفر ببرند.

 رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: بیش از ۶ میلیون نفر برای عمره ثبت‌نام کردند ولی سالهاست که نتوانسته‌اند، اعزام شوند. کسانی که لطف خدا شامل حال آنها شده و قرار است عازم این سفر شوند باید از لحظه لحظه‌ای که در این سفر هستند، استفاده کنند و کاری نکنند که در آینده حسرت بخورند.

فقیهی خاطرنشان کرد: پسران دانشجوی مجرد از اول اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت ماه به عمره اعزام می‌شوند. دانشگاهیانی که قصد تشرف به این سفر را دارند باید برای واریز هزینه خود تا بهمن اقدام کنند.

وی در خاتمه گفت: دانشجویان متاهل نیز از ۱۰ فروردین به عمره اعزام می‌شوند و زمان اعزام اساتید به این سفر ۶ فروردین است. امیدواریم همه این عزیزان بعد از اعزام با دست پر به کشور باز گردند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi