پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:10:42 - دوشنبه 15 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برنامه های تشکل های دانشجویی استان کرمان در روز دانشجو؛
از مناظره و پرسش و پاسخ تا دابسمش و خطو
همه ساله ویژه برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های سراسر کشور، یکی از آپشن‌های مهم و جذاب است که با محوریت تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود از اینرو بنا داریم برنامه های دانشگاههای استان کرمان در این روز خاص را به اطلاع دانشجویان برسانیم.

به گزارش  دانشجوآزاد همه ساله ویژه برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های سراسر کشور، یکی از آپشن‌های مهم و جذاب است که با محوریت تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود از اینرو بنا داریم برنامه های دانشگاههای استان کرمان در این روز خاص را به اطلاع دانشجویان برسانیم:

 

 

دانشگاه شهید باهنر کرمان مناظره جنبش دانشجویی و حضور در چالش های نظام را با حضور محسن برازوان عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان (رئیس ستاد دانشجویی دکتر روحانی) و احمد دهقانی معاونت سیاسی اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر (دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی) برگزار می کند. این مناظره سه شنبه ۱۶ آذرماه، ساعت ۱۵ در محل تالار وحدت دانشگاه برگزار می گردد. گفتنی است این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار می گردد.

 

 

در دانشگاه علوم پزشکی کرمان جشن روز دانشجو با حضور گروه آقای خط کرمانی و گفتگوی صمیمی با استاد برجسته دانشگاه دکتر سید حسن افتخار برگزار می شود. این برنامه در محل سالن ۹ دی و به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار خواهد شد.

 

 

دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان با چهره ای تماما مردانه ۱۵ آذر ساعت ۱۳ به استقبال کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی می روند.

 

 

در این بین دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با دستی پر به استقبال دانشجویان در روز دانشجو می رود؛ برگزاری یادواره شهدا «از خاک تا افلاک» روز دوشنبه ۱۵ آذر ساعت ۲۰؛ در مجتمع شهدای گمنام دانشگاه شروع برنامه هاست در روز دانشجو نیز جشن ویژه روز دانشجو ساعت ۲۰ در محل تالار خیام برگزار می گردد که برگزاری مسابقات دانشجویی از قبیل دابسمش و قرعه کشی و اهدای جوایز از اهم برنامه های آن است؛ در این برنامه دکتر سید هاشم میرلوحی استاد دانشگاهی که ۲۰ سال در آمریکا زندگی کرده است حرف هایی شنیدنی برا دانشجویان دارد؛ علاوه بر اینها اولین مناظره بزرگ دانشجویی دانشگاه۱۷ آذر ساعت ۲۰ در تالار خیام برگزار خواهد شد همچنین شماره هیجدم نشریه رصد که ویژه روز دانشجو می باشد منتشر خواهد شد.

 

 

از دیگر دانشگاههای فعال استان مجتمع آموزش عالی بم می باشد که بسیج دانشجویی دانشگاه بم از دکتر سید هادی افقهی کارشناس مسائل سیاسی شمال غرب آسیا دعوت کرده است. این برنامه در قالب کرسی پرسش و پاسخ۱۵ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در سالن باقرالعلوم مجتمع آموزش عالی بم برگزار می گردد؛ همچنین تریبون آزاد “حرف دلتان را فریاد بزنید” با موضوع روز دانشجو-دانشجو یعنی… برگزار خواهد شد.

 

 

دانشگاه جیرفت با برگزاری “گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان” سعی در اجرای مراسمی متفاوت با دیگر دانشگاهها دارد این گردهمایی باعنوان جوانِ انقلابی وفادار خمینی به همراه تجلیل از اساتید و دانشجویان برگزار می گردد. گفتنی است سخنران این مراسم سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این گردهمایی پنجشنبه ۱۸ آذر ساعت ۹ صبح در محل تالار شهدای دانشجو دانشگاه جیرفت برپا می گردد.

 

 

کمی به شرق استان برویم به دانشگاه صنعتی سیرجان می رسیم که با دعوت از دکتر الفت پور سخنران روز دانشجو را از بین نویسندگان برگزیده وی نویسنده کتاب بازگشت از نیمه راه و چها تدبیر در تاریخ است. شایان ذکر است این مراسم در ساعت ۱۴ سه شنبه ۱۶ آذر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi