پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:16:45 - پنجشنبه 3 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از اعلام کمک هزینه دانشجویان و دستیاران پزشکی تا برگزاری جشنواره هفت سین دانشگاهی
هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

به گزارش دانشجو آزاد:  هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم.


جدول تفصیلی کمک هزینه دانشجویان و دستیاران پزشکی سال ۱۴۰۲اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از اعمال افزایش کمک هزینه دانشجویان، دستیاران و کارورزان دانشگاه‌های علوم پزشکی پس از تصویب در هیات امنای دانشگاه‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.

عباس شیراوژن با بیان این خبر افزود: کمک هزینه دانشجویان، دستیاران و کارورزان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور پس از تصویب در هیات امنای دانشگاه‌های از ابتدای سال ۱۴۰۲ با اعمال افزایش مشخص، پرداخت خواهد شد.

وی افزود: جدول تفصیلی کمک هزینه سال آینده دانشجویان علوم‌پزشکی توسط دکتر گلمکانی نماینده وزیر بهداشت و دبیر هیات‌های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی به همه دانشگاه‌ها اعلام شد که پس از تصویب نهایی از سوی هیات امنای دانشگاه‌ها و ابلاغ آن از سوی ستاد به تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی، پرداخت آن از اول فروردین ماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

از اعلام کمک هزینه دانشجویان و دستیاران پزشکی تا

زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی MSRT در سال جدید اعلام شد


بر اساس اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، آزمون زبان انگلیسی MSRT در سال ۱۴۰۲ روز جمعه ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 اولین آزمون زبان msrt در سال جدید، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

حوزه‌های برگزاری در تقویم آزمون درج می‌شود.

از اعلام کمک هزینه دانشجویان و دستیاران پزشکی تا

از ظرفیت جهادگران برای حل مسائل کشور استفاده شود

غلام‌زاده بر فراهم سازی بستر حضور نخبگان جهادی، شبکه‌های تخصصی و گروه‌های ویژه در ترکیب نیرو‌های نظام، عرصه‌های مدیریتی و نقش آفرینی در حل مسائل کشور تاکید کرد.

 رضا غلام زاده معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز در بازدید از اردو‌های جهادی دانشجویان استان فارس که در قالب قرارگاه جهادی دانشجویی عهدخدمت در مناطق کم برخوردار این استان در حال برگزاری است، اظهار داشت: دستیابی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان‌های مومن، بصیر، کارآمد و جریان سازی اجتماعی است و حرکت‌های جهادی کارگاه موفقی برای شکل گیری این دو عنصر اساسی خواهد بود چراکه حرکت‌های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی در حرکت‌های جهادی باید در راستای نیاز کشور، منطقه هدف و متناسب با شرایط روز برنامه ریزی شود، افزود: حرکت‌های جهادی با قوام بخشی فرهنگ عمومی خدمت، بسترسازی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش اقشار مختلف مردم، همگان را برای پیشرفت و آبادانی کشور همراه کند به گونه‌ای که کار مردم به دست مردم انجام شود.

از اعلام کمک هزینه دانشجویان و دستیاران پزشکی تا

جشنواره هفت سین مدرس برگزار می‌شود


مدیریت امور فرهنگی- اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی این دانشگاه، دومین جشنواره هفت سین مدرس را برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه فیلم کوتاه و ۳ عکس به صورت کادر افقی از سفره هفت‌سین سال ۱۴۰۲ (فیلم‌ها و عکس‌های عمودی و بدون کیفیت داوری نخواهند شد) در این مسابقه شرکت کنند.


اصالت و سنت ایرانی اسلامی، پیام فرهنگی و هویتی ایرانی اسلامی، ابتکار، خلاقیت و زیبایی بصری (چیدمان)، پیام محیط زیستی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی وجلوه‌های ماه مبارک رمضان از معیار‌های ارزیابی این مسابقه می‌باشد.مهلت ارسال تا پایان فروردین ۱۴۰۲ می‌باشد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi