پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:36:02 - شنبه 15 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیدار صمیمانه فرمانده سپاه استان کرمان با جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان؛
اروپایی ها همانند آمریکایی ها مورد اعتماد نیستند/در سیاست خارجه باید عزت و اقتدار داشته باشیم
سردار ابوحمزه بیان کرد: باید باآمریکایی ها و اروپایی ها باید بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری برخورد شود و سیاست خارجی ما در مقابل با آن ها  عزت،حکمت ومصلحت است هرچه با اقتدار و عزت با این ها برخورد شود عقب نشینی می کنند هر چه قدر که عقب بشینیم آن ها جلو می آیند.

به گزارش “دانشجو آزاد“سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع دانشجویان و مسئولین دانشگاه ها ی استان ضمن آمادگی سپاه در برگزاری جلسات متعدد با دانشجویان و دانشگاهیان عنوان کرد: در طول  این ۴۰ سال انقلاب اسلامی سپاه ارتباط نزدیکی را با دانشجویان و دانشگاهیان داشته است و همیشه از نظرات و پیشنهادهای آنان استفاده کرده است فضای فکری ما همیشه به گونه ای بوده است که هرشخصی با هر تشکل و طرز فکری می تواند در جلسات ماحضور داشته باشند و نکات خود را بگوییند.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه امام خمینی مبدا تحول هر جامعه را دانشگاه ها می دانستند  بیان کرد:به همین منظور هر قدر که در دانشگاه سرمایه گذاری شود واز ظرفیت دانشگاه ها  استفاده شود کم است  و دانشجویان  نیرو های خواص جامعه هستند و دیگران به آن ها  نگاه می کنند و حرکت آن ها  مستقیم و غیر مستقیم درمحیط  جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

سردار ابوحمزه درادمه اظهار داشت: با توجه به فضا سازی که آمریکا و اروپا یی ها در بحث برجام ایجاد کردنند و به نوعی در حوزه ی طلب کاری قرار گرفتند نه در حوزه ی بدهکاری در ۴ سال اخیر مسئولین نظام در تعاملاتی که داشتند توسط تیم مذاکره کننده در برجام همه ی تعهداتی که جمهوری اسلامی باید انجام می داد انجام داد اما آمریکایی ها و اروپایی ها به تعهداتشان عمل نکردند.

وی با بیان اینکه تفاوتی میان آمریکا و اروپا وجود نداردتصریح کرد: وقتی که چهل سال گذتشه انقلاب را بررسی می کنیم دیده می شود که در همه ی عرصه ها اروپایی هاهمیشه هماهنگ با سیاست های  آمریکایی ها عمل کردند و هر چند که آمریکایی ها  راهبردهایشان غلط بوده از آن ها حمایت کردنند .

سردار ابوحمزه  با بیان اینکه در ۵ سال اخیر در منطقه غرب آسیا حداقل بیش از ۱۲ جنگ صورت گرفته است مطرح کرد: در همه ی این جنایات اروپایی ها در کنار آمریکایی ها موضع گرفتند و با آن ها همراه بودند در هیچ جا اروپایی ها مقابل آمریکا قرار نگرفته اند همه ی حرکت های آن ها به جز استعمار ملت ها نبوده است وهیچ فرقی بین فرانسه ،انگلیس، آلمان و بعضی از  کشور ها ی دیگر با آمریکا نیست .

وی با مرورتاریخ  فرانسه گفت:فرانسوی ها در الجزایر این همه خیانت و جنایت کردنند در سال های اخیر بیش از ۳۴ هفته است که بر سر مردم فرانسه توپ و اسلحه می بنند و و ۱۰۰ها نفررا  کشته و زخمی کردند و دستگیرکردند و این وضع فرانسه ای که مهد آزادی ،مهد حقوق بشرو مهد دمکراسی است .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اروپایی ها اصلا قابل اعتماد نیستند اظهار کرد:با توجه به نگاه حکیمانه ی مقام معظم رهبری که ایشون ازابتدا فرمودندآمریکایی ها قابل اعتماد نیستندو همان گونه که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند .

فرمانده ی سپاه استان کرمان با بیان اینکه دربحث  برجام دوستان تیم مذاکره کننده باید دقت بیشتری می کردنداظهار کرد: آمریکا یک سال قبل خارج شد اروپا هم درطول این یک سال هیچ کاری نکردند الان هم طلب کار هم هستند و علت اصلی که کار به اینجا رسید تدبیر مقام معظم رهبری اجرا نشد غفلت و بی توجهی تیم مذاکره کننده بوده است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری قبل از برجام۹بند را مشخص کردند تصریح کرد: اگرهمین یک مطلب از ۹بند  اجرا شده بود همه ی مشکلات فعلی کشور حل شده بود  ما در بحث برجام باید به شکل متناظرعمل می کردیم اما غفلتی که تیم مذاکره کننده انجام دادند تمام کارهایی که آن ها گفتند را یک جا انجام دادند و آن ها هم بر تعهداتشان عمل نکردند تیم مذاکره کننده ما خیلی عجولانه عمل کرد .

وی در خصوص اینکه که چرا آمریکایی ها  به تعهداتشان عمل نکردند مطرح کرد: آن چه که درمیان جلسات پنهان اروپایی ها و آمریکایی ها مشخص شده است این است که  کلا بحث برجام و مذاکره آمریکا و اروپا مقدمه  وشروعی  برای ۱۰ برجام بعدی بوده است.

سردار ابوحمزه برجام های بعدی را بر شمرد و افزود:بعد از برجام هسته ای برجام حقوق بشر، برجام آزادی، برجام تروریسم، برجا دمکراسی، برجام عدم دخالت جمهوری اسلامی در کشور های منطقه، عدم حمایت از حزب الله و انثارالله و…، برجام پایین آرودن برد موشکی جمهوری اسلامی ، برجام رفتار مسئولان جمهوری اسلامی، برجام تغییر ماهیت و محتوای نظام و برجام آخر هم سرنگونی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است برجام این بود این ها همه برنامه ریزی شده بود .

فرمانده سپاه استان کرمان بیان کرد:متاسفانه برخی افراد در کشور در جایگاه حقیقی و حقوقی به دنبال این بودند که تن بدهند به این موضوعات تنها کسی که در مقابل این ها ایستاد مقام معظم رهبری بود و ایشان فرمودند ما به جز برجام هسته های پیرامون هیچ موضوعی با آمریکا و اروپا مذاکره نخواهیم کرد .

سردار ابوحمزه تصریح کرد: باید باآمریکایی ها و اروپایی ها  بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری برخورد شود و سیاست خارجی ما در مقابل با آن ها  عزت،حکمت ومصلحت است هرچه با اقتدار و عزت با این ها برخورد شود عقب نشینی می کنند هر چه قدر که عقب بشینیم آن ها جلو می آیند

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکا گفت : وقتی نیروی هوا و فضای سپاه پهپاد را منهدم کرد آمریکایی ها تمام  معادلاتشان به هم ریخت آمریکایی ها اصلا فکر نمی کردند جمهوری اسلامی دارای چنین فناوری پیشرفته ای باشد که در این ارتفاع بتواند هواپیمای بدون سر نشین آن ها را بزند واین توان جمهوری اسلامی را می رساند.

فرمانده سپاه بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا دستور حمله به ایران را از وحشت اینکه مقابله با جمهوری اسلامی بسیارشکننده و پشیمان کننده است و نمی تواند پاسخ گو باشد را لغو کرد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  ما شروع کننده ی جنگ نیستیم هرکس که شروع کرد بلافاصله باید جوابش را بدهیم و از کرد ه ی خودش پشیمان شود رزمندگان اسلام تو دهنی محکمی به آمریکایی ها زدند و در همه ی ضمینه ها اقتصادی وسیاسی و ..به همین گونه است

وی در ادامه اظهار داشت: به قدری آمریکا و اروپا ذلیل و خار هستند در مقابل جمهوری اسلامی به شدت از رزمنگان اسلام وحشت دارند روحیه وانگیزه در این ها اصلا نیست .

سردارابوحمزه با اشاره به مهلت ۶۰ روزه ای که مسئولین نظام در شورای امنیت ملی به اروپا و آمریکادادند مطرح کرد: باید با همین زبان با آن ها این ها را با منطق نمی شود سر عقل آورد امام در سال ۵۸ گفتند آمریکا شیطان بزرگ است و مقام معظم رهبری می گوید آمریکا شیطان کبیر است حرف درستی است وقتی تاریخ این ها را مطالعه میکنیم به جز ظلم خیانت و کشتار چیزی در پرونده ی آن ها نیست.

فرمانده سپاه استان کرمان در پایان تصریح کرد: این نکات باید مورد مطالعه  و تحقیق قرار گیرد در جمع های مختلف دانشجویی مطرح شود تا  بعضی از دانشجویانی که شناخت کافی را  ندارند توجیه شوند و واقعیت ها را  آنچنان که هست درک کنند نه آنچه که غرب و رسانه های غربی به دنبال آن هستند.

انتهای پیام /ی

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi